مردم بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند
مردم بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند
  نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مردم بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

به گزارش ندای تجن-آیت الله لائینی دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) و فرماندهان پایگاه های زیرمجموعه به مناسبت هفته بسیج، گفت:در هفته بسیج و یاد و نام امام خمينی (ره) بنیان گذار این تفکر را و قدردان همت والای بسیجیان برای خلق حماسه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه بسیجیان در مواجه با فتنه گران و آشوبگران نیز خوش درخشیدند، افزود:
 خداخواهی و خداگرایی و عشق به انقلاب، روحیه شهادت طلبی، روحیه خدمت بی منت و… باید در بسیج زنده و روشن باشد، قدرت، قوت و پیش رانی بسیج به این شاخص‌ها بستگی دارد.
 
وی (با اشاره به اخلاص امام راحل)،که بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد، گفت: این نتیجه اخلاص، مردم دوستی، مردم باوری و همدردی با مردم و… است که ملت ایران اسلامی از کلام و رفتار امام راحل دریافت کرده اند.
 
آیت الله لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای فتنه افکنی، افرادی که اهل دین و دیانت نبوده و دچار آسیب های اجتماعی هستند و سرخورده اند را برای ایجاد آشوب و فتنه با پول جذب کردند، ادامه داد: اما ملت ایران به فتنه گران پاسخ منفی دادند، استکبار در این برهه از فتنه افکنی نسبت به دیگر دوران ها منفور تر شدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مردم بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که صف خود را از آشوبگران جدا کردند، اضافه کرد:خیل عظیم بسیجیان دهه هفتادی‌ها،  دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نشان از توانمند شدن بسیج دارد و خداوند متعال را برای این نعمت شاکریم.

  • منبع خبر : دریافتی