قدرشناسی خادمان امام رئوف(ع) از خادمیاران پرستار در روز پرستار
قدرشناسی خادمان امام رئوف(ع) از خادمیاران پرستار در روز پرستار
خادمان امام رئوف(ع) به مناسبت روز پرستار از خادمیاران پرستار تجلیل کردند.

به گزارش ندای تجن به نقل از آستان‌نیوز از مازندران، در روز میلاد نورانی دخت امیرالمؤمنین و اخت‌الحسین(س) خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با هماهنگی و همراهی رحمانی مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی «سلامت» در مرکز بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد حضور یافتند و ضمن تبریک روز پرستار به پرسنل این مرکز، از خادمیاران پرستار شهرستان محمودآباد تجلیل کردند.

خادمان امام هشتم(ع) در بدو ورود به آن مرکز با نوای «یا علی موسی‌الرضا» فضا را معطر کردند و سپس به همراه توان، رئیس مرکز بهداشت محمودآباد وارد اتاق‌های مختلف آن مرکز شده و با اهدای نمک و نبات متبرک حرم رضوی به پرسنل، روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.

در ادامه خادمان امام رئوف به همراه رئیس و تعدادی از پرسنل مرکز بهداشت و درمان محمودآباد وارد اتاق جلسات این مرکز شدند و در ابتدا سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد ضمن تبریک روز پرستار و عرض خدا قوت به پرسنل مرکز بهداشت، گوشه‌هایی از عنایات ویژه امام رئوف(ع) به بیماران و شفای آنان را بیان کرد.

سپس توان رئیس مرکز بهداشت طی سخنانی از حضور خادمان امام رئوف(ع) در آن مرکز و اجرای برنامه عرض تبریک و اهدای تبرکات تشکر و ابراز خرسندی کرد.

همچنین رحمانی نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) روز پرستار را گرامی داشت.

در پایان از ۴ تن از پرستاران محمودآبادی که دو تن از آنان از خادمیاران رضوی شهرستان نیز بودند با اهدای قطعه فرش متبرک و بسته‌های متبرک حرم رضوی تقدیر شد.