تشییع پیکر شهید احمدصالحی برگزار شد
تشییع پیکر شهید احمدصالحی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر شهید صالحی امروز برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه خبری سبز البرز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت و سرباز گمنام امام زمان(عج الله) صبح امروز شنبه ۱۲ آذر ماه، با حضور پرشور و باشکوه مردم شهید پرور و قدرشناس استان مازندران، از امامزاده یحیی(ع) تا گلزار شهدای ملامجدالدین شهرستان ساری برگزار شد.
بر اساس این گزارش، شهید احمد صالحی در حین مأموریت تعقیب و گریز مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری، که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در زاهدان، به شهرستان ساری منتقل شب و غروب روز جمعه آیین شب وداع این شهید مدافع امنیت با حضور دوستان، خانواده و مردم در حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان مازندران برگزار شد.
یادآور می‌شود آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت احمد صالحی نیز با حضور پرشور و باشکوه مردم قدرشناس و ولایت مدار شهرستان ساری برگزار شد و این شهید والامقام در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهرستان در کنار شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت کشور به خاک سپرده شد.
گفتنی است این شهید امنیت دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود،که برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار ، جان خویش را نثار امنیت، نظام و مردم ایران اسلامی کرد.

گزارش:مهدی پورعرب