نگاهی به اخبار نیروی انتظامی استان:از دستگیری شرور تا قاچاقچی چوب
نگاهی به اخبار نیروی انتظامی استان:از دستگیری شرور تا قاچاقچی چوب
اخبار نیروی انتظامی استان که به دست ما رسیده است بدین شرح است.

دستگیری شرور تحت تعقیب در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده”در این باره اظهار داشت: نظم و امنيت جامعه و آسايش مردم خط قرمز پليس است و مجموعه انتظامي در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.
وي افزود: در پي دريافت گزارشاتی مبني بر قدرت نمايي با چاقو و قمه، استفاده از سلاح گرم، درگيري و نزاع و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسايش عمومي و نگراني شهروندان در شهرستان محمودآباد شده بود، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ حسین زاده تصريح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات فني و تعقيب و مراقبت‌هاي صورت گرفته، متهم را که دارای 5 فقره سابقه شرارت بود شناسايي و طي هماهنگي قضائي در مخفیگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: پليس در جهت ارتقاء احساس آرامش در بين مردم با مخلان نظم و امنيت به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند و شهروندان مي توانند هرگونه عمل مجرمانه و موارد مشكوك را به مركز فوريتهاي پليسي110 اعلام كنند.

جمع آوري 14خرده فروش مواد مخدر و 7 معتاد متجاهر در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از جمع آوري 14خرده فروش مواد مخدر و 7 معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدزمان شالیکار” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، مأموران انتظامي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.
وي افزود: در اين راستا14خرده فروش مواد مخدر و 7معتاد متجاهر و پرخطر از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري و از آنان مقدار تقریبی 1 کیلو 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با تشکر از همکاري و تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.

دستگیری شکارچی “بز کوهی” در ساری


سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری یک شکارچی با لاشه یک راس بز کوهی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در بیان این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز بز کوهی توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پشتکوه این شهرستان قرار گرفت.
وی، اظهار داشت: ماموران با همکاری کارکنان منابع طبیعی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را بهمراه لاشه شکار غیر مجاز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در بازرسی از متهم 5 تیرفشنگ جنگی برنو و 35 تیر فشنگ ساچمه ای کشف شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.

كشف4 تن چوب قاچاق در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک خودروی نیسان حامل 4 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”قاسم عزیزی”درتشريح اين خبر،گفت: به منظور حفظ منابع طبیعی طرح مبارزه با قاچاق فراوده های جنگلی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند در حوزه استفاظی خود موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در سطح این شهرستان شدند.
وی، تصریح کرد: در اقدامی عملیاتی یک خودروی نیسان در حین تردد در جاده های جنگلی و کوهستانی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن، 4تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.
سرهنگ عزیزیبا بیان اینکه چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهم نیز پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از عزم راسخ پليس براي برخورد باپديده قاچاق کالا خبر داد و از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی از جمله قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

کشف 2 کیلو تریاک در “میاندورود


سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “شهرام باقری” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با هماهنگي قضائي ضمن دستگيري متهم در بازرسی از منزل وی 2 کیلوگرم موادمخدرتریاک، یک دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف كردند.
سرپرست انتظامي شهرستان میاندورود، تصریح کرد: این متهم 45 ساله پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ باقری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس براي مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر بيان داشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.