تاثیر تصویر از زبان و کلام بیشتر است
تاثیر تصویر از زبان و کلام بیشتر است
نماینده ولی فقیه در مازندران، نمایشگاه عکس و پوستر با محتوای معرفی ابعاد مختلف زندگی سردار دلها را دنیایی از معنا و پیام توصیف کرد که زیبایی خاصی را به همراه دارد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز 17 آذرماه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه تجسمی – عکس که بعنوان یکی از برنامه های کاروان هنری روایت حبیب حوزه هنری، در مصلی ساری برگزار شد، این نمایشگاه را پُرجاذبه توصیف و اظهار کرد: پوسترها و عکسهای زیبا و هنرمندانه ای که هر کدام دنیایی از معنا و پیام را می دهد در این نمایشگاه مشاهده شد.

وی با بیان اینکه زبان هنر، زبان کلام نیست و زبان دل است، افزود: تاثیر تصویر از زبان و کلام بیشتر است؛ چون دیگر نیاز به روایتگری ندارد و تصاویر، یافته های لازم را ارائه می دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی اعم از بعد دفاعی، اجتماعی، احساسات پاک نسبت به مردم و نسبت به شهدا و خانواده های شهدا، نسبت به ولی فقیه زمان، عشق به شهادت، و سربازان، رزمندگان و مدافعان حرم و همچنین ارادت مردم به ایشان را در تصاویر می بینیم.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فقط فرمانده نظامی میدان نبرد نبود و فرمانده دلها بوده است، عنوان «روایت حبیب» را انتخاب زیبایی دانست و گفت: حبیب به معنای محب و محبوب است؛ هم عشق داشت و هم به او عشق می ورزیدند.

وی ادامه داد: در این دنیای تیره و تارِ فتنه و اغتشاشات، سردار سلیمانی و شهدایی چون ایشان نوری هستند که در گرد و غبار مشکلات، راه را روشن و مردم را به سمت راه صحیح هدایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان ما لجوج و عنود هستند، تاکید کرد: با اینهمه، آنها تا کنون نتوانستند کاری از پیش ببرند.

آیت الله لائینی در پایان اظهار امیدواری کرد که خداوند توفیق دهد تا عاقبتی همچون سردار سلیمانی داشته باشیم؛ آنچیزی که او به دنبالش بود در نهایت به آن دست یافت.