سازوکار برگزاری تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها جمع‌بندی شده‌است
سازوکار برگزاری تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها جمع‌بندی شده‌است
نماینده مردم تبریز گفت: ریل‌گذاری اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی در مورد سازوکار برگزاری تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جمع بندی شده و به صحن علنی ارسال خواهد شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ روح اله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون آموزش مجلس در جمع دانشجویان دانشگاههای زنجان، گفت: ریل‌گذاری اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی در مورد سازوکار برگزاری تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جمع بندی شده و به صحن علنی ارسال خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه قانون اساسی ما مترقی است، افزود: در جمهوری اسلامی نرخ باسوادی بانوان از ۳۰ درصد به بیش از 90 درصد رسید و رشد اجتماعی، فرهنگی و آموزشی دختران و زنان در جامعه در نتیجه امنیت، دانش و سالم سازی محیط اتفاق افتاد.

متفکرآزاد حضور ۶۰ درصدی دانشجویان دختر در دانشگاه ها را نتیجه رشد خرد در بستر انقلاب دانست و ادامه داد: در رژیم پهلوی زمینه اباحه گری در کشور فراهم بود و جمهوری اسلامی موجب رشد و بالندگی زنان شد و زمینه حضور مقتدرانه زنان در عرصه های مختلف را فراهم کرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به زنان کشورمان آزادی عطا و امنیت ایجاد کرد تا به‌دور از حواشی و نگرانی از حرمت‌شان وارد اجتماع شوند، گفت: امام خمینی ( ره ) زن را تحت عنوان پیامبر تمدنی توصیف کرد آیا برای کسی سوال نشده که مرحومه مرضیه دباغ چرا در همراهی علامه جوادی آملی و هیئت‌شان پیام امام به گورباچوف را به مسکو بردند.