نگاهی به اخبار نیروی انتظامی:پیام سردار میرزایی به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش /مشاجره 2 دانش آموز در بابل منجر به قتل شد 
نگاهی به اخبار نیروی انتظامی:پیام سردار میرزایی به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش /مشاجره 2 دانش آموز در بابل منجر به قتل شد 
اخبار نیروی انتظامی که برای پایگاه خبری ندای تجن ارسال شده است، بدین شرح است:

به گزارش ندای تجن -سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با گرامی‌داشت هفته پژوهش، گفت: پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه بوده و راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق‌های درخشان است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک و آن را موتور محرک پیشرفت، توسعه و راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق‌های درخشان نامید.

در متن این پیام آمده است:

«مشكلات موجود كشور با تكيه بر علم و دانش قابل حل است»

“مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)”

دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود و منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید، فعالیت‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد. پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه بوده و راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق‌های درخشان است.

فرماندهي انتظامي در این سال‌ها تلاش کرده تا با همکاری و عزم شخصیت‌های علمی به سهم خود در مسیر تعالی نظم و امنیت در راستای تحقق اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های خود با فعالیت‌های علمی و پژوهشی این عرصه را هموار سازد تا نوید بخش شکوفایی فردای بهتر باشد و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالي) میفرمایند: ” هدف پژوهش، حل مسائل کنونی و آینده کشور است و عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا باید به صورت یک اصل در مجموعه کارها مورد توجه قرار گیرد”، باید در این مسیر تلاش مضاعف داشت.

از این رو اینجانب به نوبه خود هفته پژوهش و فناوری را به همه پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم در پرتو عنایت خداوند متعال، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اتکا به رهنمودهای فرماندهی معظم کلقوا (مدظله العالی)، همواره در سنگر علم و دانش موفق بوده و بیش از پیش در عرصه نظم و امنیت با اندیشه و قلم خود گامی موثر بردارید.

توفیقات روز افزون را برای شما مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

دستگیری سارق مشاعات منازل مسکونی در ” قائم شهر” 

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق مشاعات منازل مسکونی در این شهرستان خبرداد و گفت: متهم به 9 فقره سرقت اعتراف کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی خادمی” در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پایش دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 9 فقره سرقت مشاعات از ساختمان‌های مسکونی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ”خادمی”خاطر نشان کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “بهادر دیلمی ” در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز و مدارک گمرکی توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود : ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازدید از محل نگهداری کالای قاچاق توسط متهم ،یک دستگاه موتورسیکلت خارجی 1300سی سی و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اذعان داشت: ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی موتورسیکلت را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورده کردند ،تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر مجاز از جمله قاچاق و احتکار ،موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در عباس‌آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 4 سارق سیم برق با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مصطفی بابایی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری‌ها موفق به شناسایی 4 سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

ثبت21 فقره سرقت در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل” از دستگيري سارق اماکن خصوصی با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی داداش تبار” با اعلام این خبر افزود: ماموران کلانتری 12 درپی گشت‌زنی‌های هدفمند به یک خودروی پژو  فاقد پلاک مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران در اقدامی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تجهیزات سرقت سیم برق و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و یک نفر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت سیم و کابل برق و  اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود، ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.#

کشف راز جسد رها شده در جنگل‌های بابل 

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و کشف قتل جسد رها شده در جنگل‌های بابل و دستگیری قاتل در کمتر از یک هفته خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کشف جسد فردی ناشناس حدودا 60 ساله در جنگ‌های بندپی بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی آن شهرستان با بررسی‌های همه جانبه جسد فرد مربوطه را که یک هفته قبل مفقودی وی به پلیس اعلام شده بود،شناسایی کردند .

سرهنگ قیصری با اشاره به وجود آثار قتل در جسد و کشف خودروی مقتول در شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی به فرزند مقتول مظنون شده و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه در محل سکونتشان در شهرستان فریدونکنار  دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به قتل پدر خود به دلیل اختلافات ملکی با وی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد .

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابلسر به دام افتاد 

سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري سارق ساختمان‌های نیمه کاره و پمپ آب منازل با 14 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سیدجعفر افضلی” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه‌کاره و پمپ آب منازل مسکونی در سطح شهرستان بابلسر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 با بررسی دوربین‌های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي بابلسر تصریح کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و پمپ آب منازل اعتراف کرد .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ افضلی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و استفاده از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 15 هزار نخ سیگار قاچاق دربهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 15 هزار نخ سیگارقاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی” با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان در یک عملیات پلیسی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از این واحد صنفی موفق به کشف 15 هزار نخ سیگار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به دستگیری متصدی این واحد صنفی و معرفی وی به مرجع قضائی، افزود: کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

سرهنگ عنایتی گنجی در پايان با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه باقاچاق خاطرنشان كرد: پلیس110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشگیری از جرایم 

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان اینکه پیشگیری از جرایم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم تاکید کرد . 

سرهنگ “سید محسن جعفری” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برنامه‌ريزي و مديريت صحيح عمليات‌هاي پليسي يكي از موضوعات بسيار مهم در اجراي ماموريت‌های محوله بوده که نقش تأثیر گذاری در ارتقاء امنیت روانی جامعه و کنترل و کاهش جرائم بویژه سرقت‌ها دارد.     

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ، طرح‌های پیشگیرانه زیادی با رویکرد محله محور در سطح استان توسط کوپ‌ها اجرایی شده است، افزود: در 8 ماه گذشته با نا امن کردن محلات برای فعالیت‌های مجرمانه ،وقوع سرقت وسایل و قطعات 19 درصد، پلاک اتومبیل 19درصد، احشام 8 درصد، منزل 7درصد، اماکن خصوصی 7درصد، داخل خودرو 7 درصد  قاپ زنی 4 درصد و اتومبیل یک درصد با کاهش همراه بوده است.

سرهنگ جعفری همچنين خاطر نشان ساخت از مجموع کل سرقت‌ها در استان، 68 درصد کشف و 75 درصد دستگیری مربوط به حوزه کوپ‌ها بوده که نشان دهنده ارتقاء عملکرد پلیس پیشگیری با هم افزایی واحدهای انتظامی است.

رئيس پليس پیشگیری استان مازندران در پايان با اشاره به تداوم تلاش‌هاي مجموعه انتظامي استان در راستای کاهش وقوع جرايم به خصوص سرقت، بیان داشت: پلیس  با تمام توان وامکانات در حفاظت از جان ومال وامنیت مردم خواهد کوشید.

دستگیری 50 معتاد متجاهر در شهرستان عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 50 نفر از معتادان متجاهر در طرح محله محور ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “مصطفی بابایی” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و دستگیری معتادین متجاهر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم‌خيز سلمانشهر دراین شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی‌های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 50 نفر از معتادین متجاهر ماده 15 و16 شدند.

سرهنگ بابایی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

دستگیری سارق اماکن دولتی در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق اماکن دولتی با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن دولتی وخصوصی در سطح شهرستان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان بیان کرد: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال از عواملي است كه زمينه ساز وقوع سرقت مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت بیش از پیش، توصيه‌هاي پليسی را مورد توجه قرار دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمود کلوانی” در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان با هماهنگی مرجع قضايي به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران40 نفر سارق و 20 معتاد را دستگير و 9دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسيکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه تصریح کرد: کشف500گرم حشیش،  5قبضه سلاح شکاری و دستگیری 33 مجلوب از دیگر اقدامات پلیس دراجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بوده است.

سرهنگ کلوانی خاطرنشان کرد: طرح هاي ارتقا امنيت اجتماعي درجهت افزايش سطح امنيت و آرامش مردم شريف شهرستان در سال جاری همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقيت‌هاي خوبي در اين راستا داشته ايم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدي صورت می گیرد .

دستگیری 2 سارق سیم برق و کابل مخابراتی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابرات در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “قاسم عزیزی ” در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیش آگاهی 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ “عزیزی” از کشف مقادیری سیم سرقتی از خودروی متهمان خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد تاکنون به 8 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

مشاجره 2 دانش آموز در بابل منجر به قتل شد 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان 14 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع قتل نوجوانی 14 ساله در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه که در پی مشاجره لفظی نامبرده با چند نفر از همکلاسی‌های‌اش به وقوع پیوست، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: ماموران در کمتر از یک روز متهم و 3 نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، خاطرنشان کرد: متهم و همدستان وی ضمن اعتراف به قتل همکلاسی خود با ضربات چاقو، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

دستگیری سارق داخل خودرو در “میاندورود ” 

سرهنگ شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “شهرام باقری گلوردی ” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت های صورت گرفته سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ باقری در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

دستگيري سارقان مرکبات در سیمرغ 

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامي شهرستان “سیمرغ”، از دستگيري 2 سارق مرکبات با 10فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”حسین اسدی “، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه و کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان سیمرغ اجرا شد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح، با انجام اقدامات پليسي 2 سارق حرفه ای باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 10 فقره سرقت شامل سرقت 

مرکبات و محصولات باغات و مزارع کشاورزی و سرقت از اماکن خصوصي در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این 2 سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ در خاتمه، از شهروندان خواست: هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.