تخلیط برنج خارجی و عرضه با برند ایرانی و شمال/لزوم حمایت از فعالان بخش کشاورزی
تخلیط برنج خارجی و عرضه با برند ایرانی و شمال/لزوم حمایت از فعالان بخش کشاورزی
فعال در صنعت چاپ و سیلک گفت: برخی تاجران با درج برنج ایرانی و شمال در کیسه ها برنج نامرغوب و خارجی عرضه می کنند که نوعی تقلب محسوب می شود.

به گزارش ندای تجن -محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که از طریق دستگاه روی کیسه های برنج برچسب و مارک می زنیم، افزود: در این طرح شماره و نوع برنج را برای تجار برنج تولید می کنم.

وی که پیش از این در یک شرکت خدماتی با هزار و ۲۰۰ نیرو در تهران فعالیت می کرد، اظهار داشت: به دلیل متعددی این شرکت غیرفعال شده است و اکنون در زمینه چاپ برچسب های روی کیسه برنج اشتغال دارم.

وی گفت: برچسب روی کیسه های برنج تولیدی استان نقش بسته می شود و متاسفانه برخی از افراد با مارک کردن کیسه ها، برنج های نامرغوب را به نام برنج بومی و داخلی به فروش می رسانند و عرضه می کنند.

اکبری خواستار حمایت دولت از فعالان تولیدی شد و گفت: اگر دولت حمایت و تسهیلات لازم ارائه دهد می توانم نسبت به اشتغال زایی چند جوان اقدام کنم.

این فعال در صنعت چاپ با اظهار این که متاسفانه اراضی کشاورزی هرروز کوچکتر می شود، تصریح کرد: برای حفظ کشاورزی و اراضی باید از فعالان این بخش حمایت لازم صورت گیرد تا مجبور به فروش اراضی نشوند.

عکس تزیینی است