ورزشگاه شهید وطنی قائمشهربه باشگاه نساجی مازندران تحویل موقت شد
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهربه باشگاه نساجی مازندران تحویل موقت شد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از تحویل موقت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی خبر داد.

به گزارش ندای تجن -عادل عالیشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار این که شرایط و ضوابط واگذاری دائم این ورزشگاه در فرایند اداری قرار داشته و هنوز نهایی نشده است، گفت: با توجه به اهمیت نگهداری ورزشگاه شهید وطنی و با هدف مدیریت یکپارچه از سوی باشگاه ، مقوله واگذاری ورزشگاه مطرح و عملیاتی شده است.

وی با توضیح این که در پی دستور دکتر رئیسی ، رییس جمهور به استاندار مازندران نسبت به بازسازی و اجرای عملیات چمن طبیعی ورزشگاه وطنی ، این ورزشگاه در کمترین زمان ممکن بازسازی و به بهره برداری رسید، ادامه داد: این ورزشگاه طی یک سال با صرف هزینه‌ حدود ۷۰ میلیارد تومانی بخش دولتی به شرایط مناسب زیرساختی و تجهیزاتی رسید و اکنون به عنوان یک ورزشگاه مجهز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

عالیشان باشگاه نساجی مازندران را تیم فوتبال ریشه دار و پر طرفدار عنوان کرد و بیان کرد: از آن جایی که نگهداری مجموعه این ورزشگاه به خصوص مزرعه کاشت چمن طبیعی بالا و بسیار مهم است، در حال حاضر این ورزشگاه به این باشگاه ورزشی تحویل موقت شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران هیچ یک از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر را در قائمشهر برگزار نکرد و کل فصل را با خانه‌به‌دوشی در در پنج شهر به جز قائمشهر و چهار استان به جز مازندران از حریفانش میزبانی کرد ، اما سوم شهریور امسال نخستین بازی خانگی این تیم باسابقه مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان شد.

در حال حاضر نساجی با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفته است و ۲۸ آذر در هفته دوازدهم مسابقات به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.