پدرشهید علمدار به آرامگاه ابدی سپرده شد
پدرشهید علمدار به آرامگاه ابدی سپرده شد

به گزارش ندای تجن -حاج سید رمضان علمدار، پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار که صبح دیروز ( جمعه 25 آذر)  دعوت حق را لبیک گفت، عصر امروز بر دستان مردم ولایتمدار مرکز استان از مسجد جامع تا گلزار شهدای ملامجدالدین ساری تشییع و به خاک سپرده شد. لازم به ذکر است استاندار مازندران طی […]

به گزارش ندای تجن -حاج سید رمضان علمدار، پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار که صبح دیروز ( جمعه 25 آذر)  دعوت حق را لبیک گفت، عصر امروز بر دستان مردم ولایتمدار مرکز استان از مسجد جامع تا گلزار شهدای ملامجدالدین ساری تشییع و به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است استاندار مازندران طی پیامی رحلت مرحوم علمدار را تسلیت گفت

انالله و اناالیه راجعون

رحلت حاج سید رمضان علمدار، پدر بزرگوار جانباز شهید سید مجتبی علمدار؛ یکی از پرچمداران میدان خطیر جانفشانی و ایثار و از رزم آوران نامی دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر فراوان شد.

شهید علمدار در زمره پاکبازان راه حق بود که در انجام رسالت انقلابی و جهادی خود در عرصه های بزرگ رویارویی با دشمنان جبهه حق، دلاوری های ماندگار و موثر انجام داد و پس از کسب فضل جانبازی و سال ها تحمل رنج و درد جراحات ناشی از جنگ و عوارض شیمیایی به خیل شهیدان خدایی پیوند خورد.

پدر بزرگوار آن شهید گرانقدر، حاج سید رمضان علمدار نیز از جمله پدران نمونه دوران بود که پس از شهادت فرزند برومندش، هرگز دست از آرمان شهیدان برنداشت و در مسیر پاسداری از انقلاب و پیروی از ولایت؛ مستحکم و استوار پایمردی کرد تا به فرزند شهیدش پیوست.

اینجانب رحلت حاج سید رمضان علمدار، پدر جانباز شهید سید مجتبی علمدار را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بیت محترم و معزی آن عزیز سفرکرده، مردم دیار علویان بویژه مردم ولایتمدار شهرستان ساری تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ، علو درجات و رضوان الهی برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

سیدمحمود حسینی پور