نگاهی به اخبار نیروی انتظامی مازندران:اجرای طرح عملیات ظفر در استان/دستگیری سارقان در شهرهای مختلف
نگاهی به اخبار نیروی انتظامی مازندران:اجرای طرح عملیات ظفر در استان/دستگیری سارقان در شهرهای مختلف
به گزارش ندای تجن_مجموعه اخبار تیروی انتظامی که امروز به دست ما رسیده، بدین شرح است:

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 4 میلیارد و 970 میلیون ریالی کالای قاچاق و سرقتی در اجرای مرحله هجدهم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هجدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 88 تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان های نکا ، سوادکوه شمالي، بابلسر، محمودآباد، تنکابن و نور به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 11 قاچاقچی و عامل افیونی و 16 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 12 کیلو و 249 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 20 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی،2 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف 10 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 25 خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری 135 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا 14 تن چوب جنگلی و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی جمعا به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 470 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

زوج سارق در بابلسر به دام افتادند 

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج سارق با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” سید جعفر افضلی” درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پي گزارشی مبنی بر سرقت خودرو و اموال داخلی خودرو در شهرستان، موضوع در دستورکارماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: با بررسي های همه جانبه و تحقيقات پلیس، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک زوج سارق در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اظهار داشت: در ادامه این عملیات، ماموران ضمن هماهنگی های قضائی متهمان را در یکی از شهرهای مجاور دستگير کردند.

سرهنگ افضلی ادامه داد: متهمان که غیر بومی این استان نیز می باشند در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت پلاک خودرو و 20 فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند .

افضلی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این زوج سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه ازشهروندان خواست: وسائط نقلیه خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنند و از نگهداری اموال با ارزش در خودرو نیز خوداری کنند.

دستگيري سارق با 17 فقره سرقت در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کابل برق با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت هاي متعدد از اماکن خصوصی و کابل برق در سطح شهر بابل، بررسي موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان این شهرستان، در عملياتي و غافلگيرانه وی را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد، اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

شالیکار در پايان بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

دستگیری 3 اخلالگر نظم و امنیت عمومی در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 نفر از اخلاگران در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”بهادر دیلمی ” درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره چاقو کشی، قمه کشی و شرارت، ابراز اندام برای مردم توسط افرادی شرور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که موجب رعب و وحشت در شهروندان شده بودند را شناسایی کردند .

سرهنگ دیلمی خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و از آنان چندین قبضه قمه و سلاح سرد کشف گردید و در بازجویی های به عمل آمده به درگیری و قمه کشی در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

سارق ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره و با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “قاسم عزیزی” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: در اجرای این ماموریت، با تشکیل اکیپی ازماموران پلیس آگاهی وکلانتری 11 با بررسی دوربین های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي نکا تصریح کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و استفاده از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت 2 تهیه کننده مواد آتش زا در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از بازداشت 2 نفر از عاملان ایجاد ناامنی و تهیه کوکتل مولوتف در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مصطفی بابایی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان ایجاد ناامنی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهمان را که اقدام به ساخت تجهیزات آتش زا در این شهرستان کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ بابایی از کشف 37 عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی در ادامه بیان داشت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برابر با قانون برخورد خواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن کنترل فرزندان خود از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی که از سوی معاندان نظام منتشر می شود خودداری کرده و در صورت هرگونه مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.