همواره به جامعه اصناف عزیزمان اعتماد داریم
همواره به جامعه اصناف عزیزمان اعتماد داریم
 تجربه گواه توانمندی اصناف و بازاریان در کنترل، مدیریت بازار و مدیریت بحران هایی همچون بحران کرونا بوده و بر اساس تجربه ی سال های اخیر هر زمان به اصناف اعتماد شد، به خوبی پاسخ اعتماد را دریافت کردیم.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در نشست صمیمی با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان با اعلام این مطلب گفت:  تجربه گواه توانمندی اصناف و بازاریان در کنترل، مدیریت بازار و مدیریت بحران هایی همچون بحران کرونا بوده و بر اساس تجربه ی سال های اخیر هر زمان به اصناف اعتماد شد، به خوبی پاسخ اعتماد را دریافت کردیم.

محمد حسن صبوری با اشاره به همراهی اصناف در برهه های مختلف و حساس انقلاب افزود: جامعه ی اصناف همواره در کنار مسئولین اجرایی در راستای حل مشکلات و برون رفت از چالش های پیش آمده عمل نموده و انصافا همراهی بسیار خوبی در برهه های حساس داشته اند.

وی اظهار داشت: در سال های ابتدایی دهه ی ۹۰ و با آغاز طرح هدفمندی یارانه ها همراهی و هماهنگی میان اصناف و سیاستگذاران و مسئولین اجرایی طرح، بی نظیر بود. همچنین در بحران ایجاد شده بر اثر افزایش قیمت بنزین در سال ۱۳۹۸ علی رغم اینکه به دلایل گوناگون در ابتدا اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفت اما در مرحله دوم و با همراهی اصناف و بازاریان تا ماه ها شاهد آرامش کم نظیری در بازار بودیم که این موضوع تنها با همراهی و همدلی اصناف حاصل گردید.

صبوری ضمن قدردانی از جامعه اصناف در برهه زمانی آغاز اپیدمی کرونا اظهار داشت: این عزیزان در آن برهه و در آغاز اپیدمی کرونا بسیار هوشمندانه عمل کردند به گونه ای که بر خلاف بسیاری از کشورهای توسعه یافته، در هیچ زمانی کمبود اقلام مصرفی خوراکی و شوینده ها در کشور مشاهده نشد. علاوه بر این، در مدت کوتاهی پس از آغاز این اپیدمی اصناف با بسیج امکانات، کشور را از واردات ماسک و حتی انواع ضدعفونی کننده ها بی نیاز کرد. بدون شک این تلاش‌های مجاهدانه در نزد خداوند متعال ماجور و همواره در خاطر هموطنان عزیز باقی خواهد ماند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: حفظ آرامش اصناف و به دنبال آن آرامش در بازار به عنوان یکی از اهداف اصلی سیاست گذاران اقتصادی بوده و مسئولین اجرایی با استفاده از تمامی ابزارها و با تمام توان در این راه با اصناف همراهی خواهند نمود.

او در پایان یادآور شد: همواره خود را در کنار و همراه جامعه بزرگ و محترم اصناف دیده و تلاش جهت حل مسائل و مشکلات این عزیزان را به عنوان یکی از وظایف اصلی خود می دانیم.