حوزه علمیه از مردم جدا نیست
حوزه علمیه از مردم جدا نیست
فلاح با بیان اینکه حوزه علمیه در بحث مسایل بهداشتی و گندزدایی خیابان ها دوشادوش مردم بود، ادامه داد:حوزه علمیه از مردم جدا نیست.

به گزارش ندای تجن -حجت الاسلام جواد فلاح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رهبر انقلاب در 20سال گذشته 3کار اساسی را بیان فرمودند، گفت: به فرموده ایشان در میدان علم باید پیشرفت شتابان علمی ، فناوری و هسته ای داشته باشیم ، در عرصه اقتصاد، باید اقتصادمقاومتی داشته باشیم، در عرصه فرهنگ هم باید فرهنگ انقلاب اسلامی داشته باشیم نه غربی و نیابتی.

مدیرحوزه علمیه استان با اشاره به خدمات حوزه در زمان شیوع بیماری کرونا که حدود 4هزار و 600نفر را تدفین کرده است، افزود:30الی 40درصد از فعالان حوزه از جانبازان شیمیایی هستند که چند بار کرونا گرفتند و درمان شدند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه در بحث مسایل بهداشتی وگندزدایی خیابان ها در زمان شیوع کرونا دوشادوش مردم بود، ادامه داد:حوزه علمیه از مردم جدا نیست.

فلاح با اشاره به اینکه پرداختی حوزه علمیه به طلاب از 1تا 2میلیون و 800هزارتومان است که مردم می دهند، افزود:پرداختی به اساتید هم 5میلیون تومان است .

وی ادامه داد:وظیفه ماست که به مردم بگوییم ما مسئول خون شهدا هستیم .

فلاح در پاسخ به سئوالی درباره بودجه حوزه علمیه، گفت:در بودجه عمرانی مانند دیگران یک بودجه دریافت می کنیم اما ردیف بودجه جاری نداریم.

عکس تزیینی است