ضرورت توجه به هنرستان‌های کشاورزی در مازندران
ضرورت توجه به هنرستان‌های کشاورزی در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران با وجود سه هزار و۶۰۰ روستا سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی دارد لذا متناسب با بخش کشاورزی نتوانستیم نیروهای انسانی متخصص تربیت کنیم، گفت: این مهم موجب می‌شود کم رنگ بودن هنرستان‌های کشاورزی در مازندران با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا، سید محمود حسینی‌پور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه خرید کاغذ کارخانه صنایع چوب و کاغذ استان مازندران از سوی وزیر آموزش و پرورش موجب احیا این کارخانه شده است، اظهار کرد: این اقدام شجاعانه و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حمایت از تولید داخل در مازندران قابل تقدیر است.

وی افزود: آموزش پرورش مازندران ظرفیت‌های انسانی زیادی تقدیم کشور کرده است به طوری‌که تحصیل کرده‌های مازندران در اقصی نقاط کشور و دنیا می‌درخشند.

نماینده عالی دولت در مازندران، به جایگاه رفیع آموزش پرورش مازندران اشاره کرد و گفت: انتظار داریم از این ظرفیت‌ها به درستی و در جای مناسب استفاده شود .

حسینی‌پور با اشاره به اینکه مازندران با وجود سه هزار و۶۰۰ روستا سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی دارد لذا متناسب با بخش کشاورزی نتوانستیم نیروهای انسانی متخصص تربیت کنیم، یادآور شد: این مهم موجب می‌شود کم رنگ بودن هنرستان‌های کشاورزی در مازندران با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی مورد توجه قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: اگر هنرستان‌های بخش کشاورزی استان فعال شود تحول اساسی در این استان ایجاد می‌شود که با اجرای این اقدامات می‌توانیم به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم .