قدردانی از مردم مازندران در برپایی مراسم باشکوه تشییع پیکرهای 14شهید گمنام
قدردانی از مردم مازندران در برپایی مراسم باشکوه تشییع پیکرهای 14شهید گمنام
سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در پیام مشترکی از حماسه حضور باشکوه مردم استان لاله خیز مازندران در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام قدردانی کردند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در پیام مشترکی از حماسه حضور باشکوه مردم استان لاله خیز مازندران در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: امت حزب الله و همیشه در صحنه استان مازندران همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان کاروان «لاله‌های زهرایی» پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام سالهای دفاع مقدس بود.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان یک بار دیگر عشق، ارادت و محبت به فرزندان روح الله را در یک رزمایش بزرگ فرهنگی ده روزه به نمایش گذاشت و ثابت کرد همواره عاشقانه و عالمانه پای ارزشها و آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

ملت قهرمان پرور و قدرشناس مازندران که پیشتاز عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است در مراسم استقبال، تشییع و وداع پیکرهای مطهر فرزندان زهرا (س) در شهرهای مختلف استان سنگ تمام گذاشت و یک بار دیگر حماسه‌ افتخار و اقتدار را به بلندای عشق ماندگار بر صفحه تاریخ این انقلاب رقم زد.

در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد حضور باشکوه و با عظمت اقشار مختلف مردم این استان در مراسم تشییع استانی و همچنین آئین وداع با پیکرهای مطهر 14 ستاره خوشنام آسمان دفاع مقدس بوده‌ایم که بی‌نظیر بود و ما قدردان این دلدادگی، عشق و ارادت خالصانه و عاشقانه مردم عزیز دیار علویان هستیم.

درود خداوند بر مردان و زنان مومن، پاک سرشت، باغیرت و با بصیرت که آمده‌اند تا بگویند اینجا دیار علوی‌تبارهای عاشقی است که در راه اسلام و حفظ این نظام بیش از ده هزار و چهارصد شهید دفاع مقدس و 43 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و با شهادت نسبت دیرینه دارد؛ این شهیدپروری و ارادت پیشگی مازندرانی‌ها به شهیدان ریشه در ولایتمداری و دینداری دارد و مردم این خطه معطر در مسیر شهدا ایستاده اند و همواره عشق و حماسه را به زیبایی به تصویر می‌کشند.

اینجانبان و همکاران‌مان که مفتخر به خادمی شهدائیم از مردم مهمان نواز و شهیدپرور استان و مسئولین در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه و خبر استان، رسانه ملی، نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین تمام خادمینی که خدمت به شهیدان را افتخار خود می‌دانند و در این چند روز خالصانه و عاشقانه پای کار بودند و تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/