11 دی‌ماه نقطه عطفی درصنعت آب‌و فاضلاب کشور است
11 دی‌ماه نقطه عطفی درصنعت آب‌و فاضلاب کشور است
مدیر عامل آبفا مازندران در پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ۱۱ دی ماه، سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب ، موضوع آب را ملی دانست و خواستار توجه ویژه ای به این مقوله مهم و حیاتی در سطح کلان کشور شد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران؛ در متن مهندس بهزاد برارزاده آمده است:
«آب» سرآغاز یادگیری علم و دانش و گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت است. َهدف از تشکیل شرکت های آب و فاضلاب نیز ایجاد انسجام بیشتر و خدمات رسانی شایسته تر به مردم بوده است و پس از تشکیل شرکت های آب و فاضلاب ، وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور به شرایط مطلوبی رسید
بیش از سه دهه از سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب می گذرد و اکنون آن نهال، با قدمتی دیرینه، به رشد و شکوفایی رسیده است و تلاشگران این صنعت عظیم، با ارائه خدمات صادقانه و متعهدانه می کوشند تا مردم در رفاه و آرامش باشند، البته خدمت رسانی به مردم علاوه بر تعهد کاری و انسانی، برگرفته از آموزه های دینی ماست وکسب رضایت مردم و سقایت آنها رضایت الهی واجر اخروی را به همراه خواهد داشت و ما با تلاش فراوان برای تحقق این امر و ارائه خدمت به مردم شریف لحظه ای درنگ نمی کنیم.
ما میراث دار گذشتگان و امانت دار آیندگانیم در همین راستا ضروری است در حفظ و نگهداری آب بیش از گذشته دقت کنیم در همین راستا برای برون رفت از مشکلات و چالشهای تولید و تامین آب و رسیدن به اهداف توسعه ای به مشارکت ،همراهی و همدلی مردم نیاز داریم.
امیدوارم با تلاش همکاران و همراهی مردم عزیز بتوانیم در راه اعتلاء شرکت، گام های اساسی برداشته، و از عهده خدمت رسانی و سقایی مردم به شایستگی برآییم.
بهزاد برارزاده
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران