تشکیل ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی 
تشکیل ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی 
روح الله سلگی از تشکیل و فعالیت ۲۸ کمیته تخصصی ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خبر داد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل حاضر باید تبیین شود. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، روح الله سلگی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر استان که با حضور مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و فرمانداران بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، خاطرنشان کرد :سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره بی بدیل مقاومت بود و در اوج خشیت و خوف از خدا و در اوج محبت همواره دغدغه خدمت به اسلام و مسلمین داشت.

وی ادامه داد :محبت به دوستان و صلابت در برابر دشمنان ویژگی شهید قاسم سلیمانی بود و در اوج محبت نسبت به فرزندان شهدا و رزمندگان اسلام و یکی از محبوبت ترین نیروی نظامی به گواه تاریخ بود .

سلگی تصریح کرد :آن دسته از چهره هایی که در آنسوی مرزها نسخه تجویز و برای تحریم ملت ایران تلاش می کنند باید به نسل جدید معرفی شود و برای نسل جدید روشنگری گردد. فرمانداران بستر گفت و گو با جوانان دهه هشتادی و دیگر اقشار مختلف مردم را فراهم کنند.

وی بر لزوم بومی سازی و حضور حداکثری مردم در ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: هر چند فنته ۱۴۰۱ با درایت رهبری و بصیرت مردم خاموش شد اما باید برای نسل جوان جامعه روشنگری لازم صورت گیرد و دستاوردها و خدمات بزرگ انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان تبیین و بازگو شود.

وی یادآور شد :بستر گفت و گو با جوانان دهه هشتادی و دیگر اقشار مختلف مردم باید فراهم شود تا خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی بدرستی در جامعه نهادینه گردد و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای تحقق این مهم است.

وی از تشکیل قرارگاه بصیرتی با محوریت معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و تشکیل ۲۸ کمیته در راستای برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رویداد بزرگی بود که با ایستادگی در برابر نظام سلطه به الگوی مناسبی برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و تمام عصبانیت دشمنان نیز ناشی از همین امر مهم است.