جشنواره استانی «گفتمان خدمت» برگزار شد
جشنواره استانی «گفتمان خدمت» برگزار شد
اولین جشنواره استانی «گفتمان جهادی و خدمت» با ۳۷ غرفه و با هدف ترویج فرهنگ احسان و خیر در ساری برگزار شد.

 به گزارش ندای تجن به نقل از مهر حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران عصر یکشنبه در جشنواره استانی گفتمان جهادی و خدمت در ساری با اظهار اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیازمند داشتن روحیه جهادی بین طلاب و روحانیان هستیم، افزود: علما و روحانیت دارای وظیفه هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و حضور در عرصه‌های اجتماعی هستند.

وی اظهار داشت: روحانیت از سال ۴۲ تاکنون و به ویژه در دوره کرونا خدمات و کارهای زیادی برای مردم انجام دادند که باید این خدمات برای مردم تبیین شود.

عالیشاه با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری جشنواره گفتمان جهادی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات جهادی روحانیان در قالب غرفه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است زیرا ایجاد انگیزه وامید افزایی، ترویج فرهنگ احسان و خیر، تعامل و هم افزایی فعالان جهادی و ارتقا و گسترش فعالیت‌های نیکوکاری از جمله اهداف به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کار جهادی دارای آثار و برکات است، گفت: برای برپایی جشنواره ۱۱ جلسه برگزار کردیم و دستاوردها در ۳۷ غرفه نمایشگاهی برپا و به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: این غرفه‌ها شامل مشاور خانواده، اشتغال، تغذیه، بهداشت، محصولات تولیدی، جهاد تبیین و غیره است و ۲۲ غرفه مربوط به مراکز نیکوکاری، ۱۲ غرفه مربوط به حوزه‌های علمیه و مابقی مربوط به سایر بخش‌ها است.

تصامیری از نمایشگاه جشنواره گفتمان خدمت را ببینید

  • منبع خبر : عکس:خبرگزاری حوزه