آزمون‌های جامع و ادواری مهارت‌آموزی در مازندران در حال برگزاری است
آزمون‌های جامع و ادواری مهارت‌آموزی در مازندران در حال برگزاری است
اولین آزمون جامع و سی و نهمین آزمون ادواری مهارت آموزی فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1402-1401 با حضور 2693 هنرجو در آزمون های جامع و ادواری در دو بخش عملی و علمی از 12 تا 23 دی ماه سال جاری در شهرستان های آمل، بابل، ساری، نوشهر، چالوس، محمود آباد و قائم شهر برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین آزمون جامع و سی و نهمین آزمون ادواری مهارت آموزی فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1402-1401 از 12 تا 23 دی ماه سال جاری در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر افزود: بر اساس مهلت تعیین شده ثبت نام، در مجموع تعداد 2693 نفر از هنرجویان برای آزمون های جامع و ادواری ثبت نام نهایی را انجام داده اند که بر اساس آن 2365 هنرجو در آزمون جامع و 328 نفر در آزمون ادواری شرکت خواهند کرد.

جوادی با بیان اینکه: این آزمون ها در دوبخش عملی و تئوری برگزار می شود که بخش تئوری (نظری) آن به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد؛ در ادامه گفت: زمان تعیین شده برای آزمون عملی ادواری 12 دی و آزمون عملی جامع 13 تا 15 دی ماه و همچنین زمان آزمون تئوری ادواری از 19 تا 20 دی و آزمون نظری جامع از 22 تا 23 دی ماه سال جاری خواهد بود.  

حسین جوادی افزود: این آزمون در شهرستان های ساری،آمل، بابل، قائم شهر، نوشهر، چالوس و محمود آباد و در رشته های گرافیک رایانه ای، تصویربرداری، عکاسی، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، صفحه آرایی، نوازندگی سازهای ایرانی و جهانی، آوازهای ایرانی و جهانی و دستیاری طراحی لباس گرایش دوخت و ترمیم برگزار می شود.