مجهز شدن شهرداری ها به سامانه خدمات هوشمند موجب افزایش خدمت رسانی به مردم می شود
مجهز شدن شهرداری ها به سامانه خدمات هوشمند موجب افزایش خدمت رسانی به مردم می شود

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در جلسه شورای راهبردی و توسعه مدیریت استان یادآور شد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر اخلاص بوده است که می بایست در همه ما این ویژگی نهادینه شود. محبی، خاطرنشان کرد :فرمانداران می بایست نسبت به ارائه گزارش […]

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در جلسه شورای راهبردی و توسعه مدیریت استان یادآور شد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر اخلاص بوده است که می بایست در همه ما این ویژگی نهادینه شود.

محبی، خاطرنشان کرد :فرمانداران می بایست نسبت به ارائه گزارش دقیق آماری از وضعیت بانک های استان اقدام نمایند و در این راستا با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تعامل و همکاری لازم را داشته باشند .

وی ادامه داد :تمامی بانک‌های استان بایست به سامانه احراز هویت ثبت احوال مجهز شوند تا شاهد افزایش ارائه خدمات هوشمند به مردم باشیم.

محبی تصریح کرد :فراوانی ارائه خدمات در دستگاه ها به ویژه بانک ها از اهمیت زیادی برخوردار است که بانکهای استان می بایست نسبت به ممنوعیت اخذ مدارک هویتی اقدام کنند که در جلسه آتی شورای اداری استان این موضوع در دستور کار قرار می گیرد .

امید محبی اظهار کرد :قدرت نظارتی دفتر شهری استانداری با افزایش خدمات هوشمند در شهرداری ها افزایش پیدا می کند لذا تمامی شهرداری های استان می بایست نسبت به ارائه خدمات یکپارچه هوشمند اقدام نمایند.

این مسئول گفت :مجهز نمودن شهرداری ها به سامانه خدمات یکپارچه و هوشمند موجب افزایش کارآمدی و کیفیت در ارائه خدمات به مردم می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، یادآور شد :شهرداری هایی که در اجرای قانون مناسب سازی اقدامات قابل توجهی از قبیل احداث پارک و یا محله استاندارد نموده اند، می بایست از سوی اداره کل بهزیستی مورد تقدیر قرار گیرند تا منجر به ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات بیشتر افراد معلول گردد.

وی تاکید کرد :دستگاه هایی که در حوزه مناسب سازی شرایط مناسبی ندارند می بایست معاونین این دستگاه ها از سوی اداره کل بهزیستی دعوت و با برگزاری جلساتی اقدامات لازم جهت اجرای مناسب سازی و مانع زدایی در این دستگاه ها عملی شود تا در سال های آینده شاهد اتفاقات مناسبی در حوزه مناسب سازی دستگاه اجرایی استان باشیم.

وی بیان کرد :احراز هویت غیر حضوری مورد وثوق در دستگاه اجرایی استان مازندران به صورت پایلوت باید اجرایی شود تا به عنوان نمونه در سطح کشور بتوانیم خودمان را معرفی کنیم که برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می بایست نسبت به ارائه خدمات بیشتر غیر حضوری اقدام کنند و مردم از اجرای طرح های هوشمند سازی شبکه دولت باید منتفع شوند.

گالری تصاویر