ملاقات مردمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد
ملاقات مردمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد
دیدار مردمی معاون استاندار مازندران در غرب استان برگزار شد.

در راستای برنامه های نماینده عالی دولت در استان با هدف تسریع در رسیدگی به مسائل، مشکلات، درخواست ها و دریافت پیشنهادهای مردم غرب استان مازندران؛ برنامه ملاقات عمومی روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با استقبال مردم در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد. ‎

با هدف تسریع در رسیدگی به مسائل، مشکلات، درخواست ها و دریافت پیشنهادهای مردم غرب استان مازندران؛ برنامه ملاقات عمومی روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با استقبال مردم در ساختمان دفتر غرب استانداری مازندران برگزار شد.

در این دیدار چهره به چهره که فرماندار نوشهر، برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، مردم به بیان مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است، در راستای برنامه های نماینده عالی دولت در استان مبنی بر کاهش فاصله مسئولین با مردم و تسهیل مراجعات اداری و پیشبرد امور مردم، دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان افتتاح گردید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن بررسی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در جهت رسیدگی به مطالبات مردم، صادر نمودند.

در این دیدار مردمی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، دفترفنی غرب استان مازندران، فرماندار شهرستان نوشهر و مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت توزیع غرب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، محیط زیست، بهزیستی، راه و شهرسازی و… نیز حاضر بودند.

گالری تصاویر

ا