« مازرونی پهلوون » در عمار درخشید
« مازرونی پهلوون » در عمار درخشید
تولید تصویری حوزه هنری مازندران رتبه نخست بخش کلیپ- مستند جشنواره عمار را از آن خود کرد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با معرفی آثار برتر در بخشهای مختلف مرحله اکران خود را در سینما فلسطین آغاز کرد.

سید معصومه حجازی کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران در این باره گفت: با شروع جشنواره مردمی فیلم عمار در حرم شاهچراغ (ع) شیراز (شامگاه چهارشنبه 14 دیماه ) ضمن اعلام اسامی برگزیدگان رشته های مختلف، تولیدات تصویری برای اکران عمومی راهی سالن های نمایش شدند.

وی با ذکر این نکته که محدثه عمویی (نویسنده) عباس قاسم نژاد( تصویربردار) و مهدی رضایی بروجردی ( تصویربرداری هوایی) از عوامل این اثر هستند افزود: کلیپ- مستند «مازرونی پهلوون» به کارگردانی « فرحبخش فرهیدنیا» در این رویداد فرهنگی هنری در بخش کلیپ و برنامه تلویزیونی عنوان برتر را از آن خود کرد.

حجازی ادامه داد: «مازرونی پهلوون» روایتی است هنری از جایگاه کشتی و ورزش پهلوانی در بین مردم مازندران که با اعتقادات و آیین های این سرزمین در آمیخته است.

شایان ذکر است  کلیپ- مستند «مازرونی پهلوون» از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران است که بر اساس یکی از مولفه های سند زیست بوم این مرکز تولید گردید.