جدول نهایی اجراهای بیست‌و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور
جدول نهایی اجراهای بیست‌و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور
جدول نهایی اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر کشور منتشر شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و کمیته اطلاع رسانی و ستاد خبری جشنواره تئاتر منطقه ای، محمد تقی روحی، جانشین دبیر جشنواره تئاتر منطقه سه کشور، گفت: جدول نهایی اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور با اجرای ۱۸ نمایش، نهایی و در دسترس قرار گرفت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این رابطه گفت: در این جشنواره  بیش از ۲۰۰ هنرمند از ۹ استان و در قالب ۱۸ گروه نمایشی در جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در مازندران حضور خواهند داشت.
روحی افزود: این ۱۸ گروه کشور شامل دو گروه از تهران، یک گروه از گلستان، دو گروه از گیلان، دو گروه از سمنان، دو گروه از قزوین، دو گروه از البرز، دو گروه از خراسان شمالی، سه گروه از خراسان رضوی و یک گروه از خراسان جنوبی است که در بخش صحنه ای با هم به رقابت می پردازند.
وی با بیان این که برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای به جشنواره بین الملی تئاتر فجر راه می‌یابند، اضافه کرد: نمایش‌های این دوره از جشنواره در سه سالن بلک باکس و آمفی تئاتر سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری مازندران روی صحنه می روند.
روحی با اظهار این که مراسم اختتامیه در تالار مرکزی ساری و ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره بیش از ۲۰۰ هنرمند حضور خواهند داشت و پیش بینی می شود میزبان حدود ۵۰۰ نفر از هنرمندان و میهمانان مرتبط با این جشنواره باشیم.
جانشین دبیر جشنواره، مدت زمان برگزاری جشنواره را چهار شبانه روز عنوان کرد و گفت: ۶۰ نفر در کمیته‌های مختلف برای اجرای جشنواره همکاری می‌کنند.

جدول نهایی اجراهای جشنواره تئاتر منطقه سه با ۱۸ اجرا منتشر شد