گزینش، نماد ارزش‌های انقلاب اسلامی در ادارات دولتی است / گزینش به ماموریت‌های نظارتی ورود کند
گزینش، نماد ارزش‌های انقلاب اسلامی در ادارات دولتی است / گزینش به ماموریت‌های نظارتی ورود کند
سیدمحمود حسینی پور با بیان اینکه نیروهای گزینش نماد ارزش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: نظارت یک رسالت مهم برای گزینش است و ضرورت دارد هسته های گزینش به این ماموریت مهم در ادارات ورود کنند. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران،‌ سید محمود حسینی پور در همایش گزینش گران استان مازندران با عنوان اینکه نیازمند یک آسیب شناسی در سازمان های دولتی کشور هستیم، خاطرنشان کرد :گزینش مسئولیت همه نارسایی ها را برعهده ندارد ولی گزینش یک معیار و ملاک و مفهومی از استاندارد سازی را بعد از این سالها می بایست بازسازی کند.

وی ادامه داد :دستگاه های نظارتی و پژوهشکده هایی که بصورت علمی ادارات را رصد کردند می توانند در مورد سلامت اداری ورود کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه نیروهای گزینش نماد ارزش های انقلاب اسلامی هستند و در تمامی مناسبت های ارزشی و مذهبی نیرو های گزینش می بایست در صف اول باشند چرا که این نیروها نماد هستند، اظهار کرد :در مسیر گزینش قوانین زیادی داریم که می بایست نسبت به انحرافات در دستگاه ها تذکر بدهد و نظارت های گزینشی باید شکل بگیرد .

این مسئول اضافه کرد :در حوزه های اداری بی انگیزگی ها و برخی کم کاری ها مستلزم ورود گزینش است از این منظر که چه عواملی باعث بی انگیزگی نیروهایی شد که مورد تایید شاخص های نظارتی گزینش قرار گرفتند .

وی افزود: شکل گیری سامانه اداری پویا و کارآمد مستلزم اجرای دقیق راهبردهای انقلاب اسلامی است و یکی از مولفه های مهم در توسعه سیستم اداری، ارتقای روزافزون جایگاه هسته گزینش است.

وی گفت: نیروی انسانی به مثابه سرمایه ای است که هم دارای ارزش بوده و همچنین مهم ترین منبع راهبردی هر سازمانی به حساب می آید.

حسینی پور افزود: ارزیابی جزیره ای از عملکرد برخی ادارات دولتی انجام شد، که قابل قبول نیست اما در کلان قضیه باید گفت که سیستم اداری نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از پاک ترین فضای اداری جهان را دارد.

استاندار مازندران گفت: یکی از مواردی که در ملاقات های عمومی، مردم به بنده می گویند برخورد کارمندان دولتی با ارباب رجوع و ضرورت تقویت تکریم مردم است که باید گزینش در ارتباط این مسایل ورود کند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه هایی که دشمن در سر دارد نفوذ در دستگاه های اجرایی است و گزینشگران با بروزرسانی اطلاعات خود جلوی این توطئه ها را بگیرند

حسینی پور با بیان این که، گزینش مسوول سالم سازی سیستم اداری کشور است، افزود: گزینش معنای در برابر باطل قرار گرفتن و در کنار حق ایستادن است.