توجه به ظرفیت کشاورزی و گردشگری عباس‌آباد/تقدیر از بانوان به مناسبت گرامی‌داشت روز «زن»
توجه به ظرفیت کشاورزی و گردشگری عباس‌آباد/تقدیر از بانوان به مناسبت گرامی‌داشت روز «زن»
در جلسه شورای اداری فرمانداری عباس آباد بر اهمیت توجه به ظرفیت بخش های کشاورزی و گردشگری این شهر در توسعه استان تاکید شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی -نهمین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد به ریاست اصلانی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد و حجت الاسلام والمسلمین سورتیچی امام جمعه سلمانشهر،قبادیان معاون عمرانی فرمانداری،بخشداران،شهرداران،مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و بانوان شهرستان در محل دانشکده کشاورزی سلمانشهر برگزار گردید.

 فرماندار شهرستان عباس آباد ابتدا در خصوص وضعیت گاز شهرستان توضیحاتی ارائه دادند و از مردم فهیم شهرستان، هتل داران ،رستوران داران و… بخاطرهمراهی و صرفه جویی در مصرف گاز که روزانه نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی نمودند تقدیر و تشکر نمود. وی در ادامه
در خصوص مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: موضوعات مختلفی را در سطح شهرستان پیگیری کردیم واحدهای اقتصادی و تولیدی نیمه تعطیل و راکد را که در شهرستان وجود داشت شناسایی و در جلسات رفع موانع تولید بررسی نمودیم و همچنین در همایش فرصت های سرمایه گذاری ۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری این شهرستان را معرفی نمودیم و ان شاء الله وضعیت اشتغال و تولید این شهرستان را ارتقا ببخشیم، این شهرستان از ظرفیت های اقتصادی و سرمایه ای خوبی برخوردار است که می توان هم اشتغال ایجاد کرد و هم وضعیت اقتصادی منطقه را بهبود بخشید.

وی افزود: شهرستان عباس آباد ظرفیت و فرصت های خوبی در زمینه های صنعت کشاورزی و گردشگری دارد که با استفاده از این فرصت ها می توانیم در رشد و رونق اقتصادی استان نقش بسزایی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان عباس آباد در ادامه در خصوص جایگاه زنان و بانوان عزیز به جایگاه بسیار خوب و باارزش آنان اشاره کرد و افزود: امروزه بخش اعظم جامعه اداری ما را زنان و خواهران عزیز ما تشکیل می دهند که باهمت و اندیشه والایی که دارند در جهت رفع مشکلات، مسئولیت های گوناگون و مهمی را برعهده میگیرند ولی دشمنان قسم خورده ما همواره در تلاش برای ضربه زدن و آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی است و از مقام و جایگاه زنان در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

وی افزود: امروز بیش از ۸۰۰ اتاق فکر در تلاشند که فرمایشات مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اجرایی نشود و از محتوای آن به نفع خودشان و ضربه زدن به جامعه ما و مردم عزیزمان استفاده کنند.لذا همه ما باید از فرصت هایی که وجود دارد بیشترین بهره را ببریم تا دشمنان را در تمامی زمینه‌ها ناامید کنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران جدید شهرستان معرفی و از بانوان نمونه شهرستان با اهداء لوح تقدیر،تجلیل به عمل آمد.