شیشه عمر استکبار در دست سپاه است / لزوم شناسنامه ‌دار کردن محصولات کشاورزی
شیشه عمر استکبار در دست سپاه است / لزوم شناسنامه ‌دار کردن محصولات کشاورزی
بیانات امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری را بخوانید:

به گزارش ندای تجن -نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه امروز در محل مصلی ساری با بیان اینکه سالروز میلاد امام باقر و شهادت امام هادی (علیهماالسلام) را در هفته آینده داریم، گفت:امام باقر (ع) در تاسیس و تشکیل دانشگاه اسلامی و حوزه علمیه نقش بسیار خوبی داشت که این موضوع در دوران امام صادق (ع) به اوج خود رسیده است.

آیت الله محمد باقرمحمدی لائینی افزود: امام باقر (ع) می‌فرمایند که گاهی خداوند شخصی را دوست دارد اما کارش را دوست ندارد و به عکس گاهی خدا شخصی را که فرد نادرستی است دوست ندارد اما کار خوبش را دوست دارد این یعنی خداوند انصاف دارد، سعی کنیم خدا هم ما و هم کار ما رو دوست داشته باشد.

وی با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل، گفت: مردم آمل در این روز حماسه بزرگی را در مقابل گروهک ضد انقلاب و اتحادیه ضد کمونیست‌ها خلق کردند و امام راحل نیز از این حماسه به خوبی یاد کردند و نام بردند.

آیت الله لائینی  با بیان اینکه در  حادثه آمل ۴۱ نفربه شهادت رسیدند، افزود: در ماجرای جنگل آمل مازندران که پناهگاه ضد انقلاب شده بود ۱۷۱ نفر از سراسر استان به شهادت رسیدند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در هفته گذشته در رابطه با مسئله مرکبات تذکراتی دادیم،ادامه داد: معاون وزیر جهاد کشاورزی حضوری تشریف آوردند صحبت کردیم، استاندار مازندران هم اقداماتی انجام دادند، ان شالله که این اقدامات موثر و مفید باشد، البته قانع نمی‌شویم، در عین حال که تشکر داریم.

وی افزود:لازم است در کنار الگوی کشت کشاورزی که ابلاغ شده و البته نیاز به مطالعات و احتیاط بیشتر دارد، مسئله مهم شناسنامه ‌دار کردن محصولات کشاورزی با هدف جلب اعتماد کشورهای مقصد صادرات و هم ارائه خدمات از طرف دولت به کشاورزان انجام شود امیدواریم که این قدم هم به نحو شایسته برداشته شود.

آیت الله لائینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی داشتند فرمایشات بسیار متنوعی داشتند از جمله اینکه باید همه دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی همه تلاشان بر این باشد تا حرف خدا روی زمین نماند، مسلمان هستیم دستور و حکم خدا نه تعطیل بردار و نه سزاوار است، فرمودند در کل کشور به اتحاد کلمه و همدلی نیاز داریم.

وی ادامه داد:شنیدید که پارلمان اروپا سپاه را در لیست تروریستی و تحریمی قرار داد، البته پیش نویس است و من فکر نمی‌کنم که چنین جراتی داشته باشند ولی از اینکه سپاه پاسداران در لیست سیاه تحریم و تهدید آنها قرار بگیرد برای ما از این جهت خوشحال کننده است که ما به سپاه خودمان امیدوارتر می‌شویم‌‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:هر چه که دشمنان نسبت به آن بیشتر ناراحت باشد برای ما سلامت و اصالتشان بهتر جای می‌افتد، جز این هم از دشمن انتظار نداشتیم، اما دشمن می‌داند که سپاه پاسداران عزیزمان و البته همه نیروهای نظامی و مسلح بر نیروهای دشمنان هم در هوا، زمین، دریا و خشکی تسلط دارد.

وی افزود:می‌دانند که سپاه و بسیج در کنترل اغتشاشات و مبارزه با آن‌ها و جمع و جور کردن این مزدوران اجانب، نقش بسیار بسزایی داشت، مهمتر اینکه می‌دانند که شیشه عمر استکبار در دست سپاه است، یعنی رژیم صهیونیستی در تیررس و اختیار ماست و به امید خدا هر چه زودتر شکسته خواهد شد.

  • منبع خبر : دفتر امام جمعه ساری