شرکت نوین انجماد نرسی؛پیشرو در عرصه تولید ملی
شرکت نوین انجماد نرسی؛پیشرو در عرصه تولید ملی
شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی»در سال ۶۵با مدیریت «علی عباسی» در بابل فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین تولیدی لوازم خانگی در شمال کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ندای تجن -شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی»در سال ۶۵با مدیریت «علی عباسی» در بابل فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین تولیدی لوازم خانگی در شمال کشور محسوب می‌شود.

عباسی از سن پایین در کارهای فنی فعالیت داشت تا آن جا که نسبت به تمام مراحل صفر تا صد تولید یک یخچال آگاهی دارد و در طول این مدت  به بیش از ۳۰۰نفر  کارآموز  در شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی» آموزش داده‌ است.

 وی که سابقه ۴۸ساله در حوزه تولید لوازم خانگی دارد، نخستین تولیدکننده لوازم خانگی شمال کشور است که در طول این سال‌ها بارها به عنوان کارآفرین و تولیدکننده برتر از جانب مسئولان تقدیر شدم

مدیرعامل شرکت نرسی حس بخشندگی و خلوص نیت وصف ناپذیری دارد و همواره در راه خیر پیشقدم بوده است؛ لازم به ذکر است محصولات این شرکت دارای کارت گارانتی است لذا شایسته است مسئولان استان در زمینه حمایت از او برای دریافت تسهیلات، رفع مشکلات مالیاتی و اشتغال زایی جوانان و کمک به مردم گام بردارند.

فیلم زیر از محل فروشگاه لوازم خانگی نوین انجاد (نرسی)در محل شهر بابل-جاده قائمشهر-بعد از میدان کشوری-خیابان امام رضا (ع)-جنب بانک صادرات ضبط شده است که علاقه‌مندان برای خرید یا سفارش کالا می توانند با شماره (32263996-011 )تماس حاصل نمایند.