مازندران آماده اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره چهل‌و یکم
مازندران آماده اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره چهل‌و یکم
حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آمادگی سینماهای استان برای اکران همزمان فیلم های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، خبر داد



به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آمادگی سینماهای استان برای اکران همزمان فیلم های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، خبر داد.

جوادی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی کشور، جشنواره فیلم فجر است و بنا به مطالبه و درخواست هم استانی های عزیزمان، این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه افزود: برای تأمین و پخش فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای استان، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم‌ها انجام خواهد گرفت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با ابراز امیدواری برای بهره مندی از فرصت به دست آمده نمایش فیلم های روز سینمای ایران در سینماهای استان مازندران افزود: پس از تأیید و تعیین سینماها برای نمایش این فیلم ها، به زودی جدول نهایی برنامه اکران ها، از طریق معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل، برنامه ریزی و تنظیم می شود و از طریق رسانه ها در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.