مازندران یکی از قطب‌های تاریخ شفاهی ایران می‌شود
مازندران یکی از قطب‌های تاریخ شفاهی ایران می‌شود
مهدی معصومی با اشاره به اینکه قرار است یکی از قطب‌های تاریخ شفاهی کشور باشیم، گفت:در حال حاضر استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، تهران در این زمینه فعال هستند که مازندران چهارمین قطب تاریخ شفاهی کشور می‌شود


.

به گزارش ندای تجن_رییس حوزه هنری مازندران امروز صبح در سیزدهمین همایش علمی تخصصی تاریخ شفاهی ایران و تاریخ محلی مازندران در محل سالن اجتماعات این نهاد، گفت:قرار است یکی از قطب‌های تاریخ شفاهی کشور باشیم،اصفهان، خراسان رضوی، تهران و مازندران چهارمین قطب تاریخ شفاهی کشور باشد.
وی با بیان اینکه نویسنده و تاریخ نگار خوب در استان داریم که امیدواریم این اتفاق بیفتد، ادامه داد:تشکر ویژه به همه عوامل برگزاری همایش که چندین ماه است در حال تلاش هستند تا چراغ این کار روشن بماند،داریم.
وی با اشاره به تشکر ویژه از انجمن تاریخ شفاهی ایران، ادامه داد: هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند برای پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته باشد،هر چقدر این برنامه‌ها تداوم داشته باشد جریان‌های خوبی در این عرصه شکل می‌گیرد.
معصومی با بیان اینکه عرصه تاریخ شفاهی در کشور ما نوظهور است و نیازمند شکل گیری اینگونه همایش‌ها برای رشد هست، افزود:ما کشوری دارای تاریخ چندهزارساله هستیم و نیازمند تهیه اسناد عرصه تاریخ شفاهی برای ایندگان هستیم.
وی با اشاره به اینکه رهبر در دیدار با سازمان تبلیغات اسلامی داشتند بر جدی بودن موصوع تاکید داشتند، گفت:خداوند می فرماید شما حرکت خوب داشته باشید تا برکت خوب داشته باشد