تقدیر معاون وزیر از مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران
تقدیر معاون وزیر از مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران
غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به دلیل کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

 به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی  و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در گردهمایی بزرگ مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در اصفهان برگزار شد، غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به دلیل کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

در این تقدیر نامه آمده است :

جناب آقای سید حسین درویشی

 مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران

 با سلام

نیک می‌دانیم موفقیت، بالندگی و پویایی هر سازمان حاصل تفکر سازنده و تلاش پیگیر نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه است، بدین وسیله از خدمات و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران محترم استان در کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می نمایم.

 از درگاه حضرت باری‌تعالی برای همه همکاران محترم در سایه وفاق و همدلی، توفیق بیش از پیش در راستای ایجاد نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی را مسئلت دارم.  

غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور