اگر پرورش همراه با هدف‌گذاری باشد فرد و جامعه سالم تربیت می‌شود
اگر پرورش همراه با هدف‌گذاری باشد فرد و جامعه سالم تربیت می‌شود

به گزارش ندای تجن -مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران امروز ظهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل سینما کانون ساری با تبریک ایام دهه فجر، گفت:براساس فرموده امام علی (ع) عاقل ترین فرد کسی است که ناظر بر فردا باشد. علی رجبی […]

به گزارش ندای تجن -مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران امروز ظهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل سینما کانون ساری با تبریک ایام دهه فجر، گفت:براساس فرموده امام علی (ع) عاقل ترین فرد کسی است که ناظر بر فردا باشد.

علی رجبی وندچالی با اشاره به اینکه 35خصوصیت در مربی است که اگر مربی‌گری خود را به خوبی انجام می دادیم جامعه به این شکل نبود، ادامه داد:کانون مرکزی برای پرورش است و اگر با نگاه سلامتی و سرگرمی به پرورش بنگریم و همراه با هدف گذاری باشد هم فرد و هم جامعه سالم تربیت می شود.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ خود با یزدان شناس در سمت مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، اضافه کرد: وقتی گزارش عملکرد ایشان را دیدم هر چه اعتبار داشتم گذاشتم، اما باید قبول کنیم که همه ما در خدمت جامعه هستیم وروزی باید آماده تودیع باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی مازندران با بیان اینکه ما هم سرباز هستیم و اطاعت از فرمانده واجب کفایی است، ادامه داد:در هر مسئولیتی که قرار می گیریم باید نهایت تلاش خود را به کار بریم.

وی آرزوی توفیق و سربلندی برای فاضلی کبریا مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرد.