رسانه‌ها می‌توانند با جهادتبیین، امیدآفرینی کنند
رسانه‌ها می‌توانند با جهادتبیین، امیدآفرینی کنند
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران، بر لزوم برخورداری فعالیت‌های متناسب با دهه فجر از پیوست فرهنگی تأکید شد و در راستای حمایت از محصولات داخلی، با پیشنهاد روز برنج، مازندران تبدیل به پایگاه برنج کشور می شود؛ همچنین سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری، خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار علی ییلاقی، فرمانده لشکر ۲۵کربلا برای نامگذاری ۱۵آذر به نام روز گرامیداشت امیران و سرداران شهید استان مازندران، پیشنهاد شد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، روز گذشته (۱۲بهمن) در نشست شورای فرهنگ عمومی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر لزوم برخورداری فعالیت های متناسب با دهه فجر از پیوست فرهنگی تاکید و اظهار کرد: دی و بهمن پر از حماسه است، حماسه ۹دی ماه، سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، حماسه ششم بهمن آمل که در سال ۱۳۶۰ به وقوع پیوست و حماسه‌های دیگر.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر را به فال نیک می گیریم و امید است فعالیت های این شورا به بازگشت امید به جامعه منتهی شود.

جوادی گفت: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بسیار ضروری است، این شورا در راستای حمایت از محصولات داخلی اقدامی را در دستور کار قرار داد که همه ۳۳ استان ظرفیت آن را نداشتند فقط ۱۵ استان در این طرح شرکت کردند، خوشبختانه مازندران در این طرح سرآمد است و مقرر شده که رونمایی از یکی از این محصولات در یکی از این جلسات انجام شود.

وی یادآور شد: پس از بررسی های انجام شده پیشنهاد این شد که روز برنج را در مازندران داشته باشیم که دغدغه نماینده ولی فقیه در این خطه از شمال کشور نیز است تا بهتر به دغدغه‌های کشاورزان رسیدگی شود.

جوادی همچنین تاکید کرد: با تایید این پیشنهاد استان مازندران تبدیل به پایگاه برنج کشور خواهد شد.

وی به تقارن ایام شهادت خلبان شهید احمد کشوری، خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار علی ییلاقی، فرمانده لشکر ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و خواستار نامگذاری ۱۵آذر به نام روز گرامیداشت امیران و سرداران شهید استان مازندران شد. 

جوادی در خاتمه به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها می توانند با ورود به عرصه جهاد تبیین روحیه امید را به جامعه بازگردانند