مراسم واگذاری همزمان ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران برگزار شد
مراسم واگذاری همزمان ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران برگزار شد
مراسم واگذاری تجمیعی ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران با حضور حسینی پور استاندار مازندران، ثلاثی مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران، نوبخت فرماندار مرکز مازندران، خانم بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران و هادیان بخشدار کلیجان رستاق در روستای شبکلا بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری برگزار شد. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در آیین واگذاری تجمیعی ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) و چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره)، ناجی قلبهای مستضعفان عالم و تبیین گر عملی أَنَّ الْأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه استاندار ولایی استان مازندران به محرومین و رفع مشکلات آنان گفت: نگاه دولت سیزدهم به عدالت اجتماعی توامان با حفظ کرامت و شرافت محرومین است و منشور دولت سیزدهم حمایت از اقشار محروم و مستضعف در جامعه می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: از مجموع ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان مازندران، ۳۹ واحد مسکونی با اعتبار ۵ میلیارد تومان متعلق به شهرستان ساری می باشد.

وی در پایان افزود: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی برای ایران اسلامی و امام خمینی(ره) یک نعمت بزرگ برای امت اسلامی و مستضعفان عالم بود و ما نیز با پیروی از فرامین آن امام همام و اطاعت محض از ولایت و رهبری در مسیر خدمت گزاری صادقانه به مردم کوشا خواهیم بود.