افتتاح مرکز رشد پارک علم‌و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری
افتتاح مرکز رشد پارک علم‌و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری
حسن خیریانپور، گفت: مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران افتتاح و بهره برداری می گردد. ‎

به گزارش ندای تجن -حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، اعلام کرد: مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور حسینی پور، استاندار مازندران افتتاح و بهره برداری می گردد.

وی افزود: این هشتمین مرکز رشد فناوری است که راه اندازی می شود.

خیریانپور تصریح کرد: باتوجه به شعار امسال مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در سال‌جاری تاکنون با تشکیل تعداد ۸ جلسه کارگروه دانش بنیان و ۹۹ مصوبه تعداد ۳۵ هسته فناور و ۱۲۶ شرکت فناور و ۵ موسسه فناور جذب پارک علم و فناوری مازندران شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: با تلاش‌های انجام شده تعدادشرکت‌های دانش‌بنیان استان مازندران به ۱۱۷ شرکت و تعداد محصولات دانش بنیان مازندران به ۶۵۰ محصول رسانده شد.

همچنین برای راه اندازی خانه‌های خلاق در شهرستان های ساری- آمل- قائمشهر و بابل و اقدام برای راه اندازی میز خلاق در دهیاری‌های استان مازندران و راه اندازی دهکده فناوری و دانش بنیان کشاورزی استان مازندران اقدام شده است.