فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مالک فضای دولتی نیستند، گفت: فضاهای دولتی متعلق به بهره برداران بوده و اداره ورزش طی تفاهم نامه‌ای بین دهیاران و شوراها و دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش این اماکن دولتی را در اختیار محلات برای اقدامات ورزشی قرار دهند.

به گزارش ندای تجن -قاسم عزیززاده گرجی امروز در نشست با رؤسای هیات‌های ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه بابل در کسب رتبه‌های قهرمانی ملی و بین‌الملی زبان‌زد است، اظهار کرد: حتی شهرهای اطراف نیز به موفقیت بابل چشم دوخته‌اند.

وی به ضرورت نگاه ویژه به ورزش شهرستان بابل تاکید کرد و افزود: بابل با این همه افتخارات در حوزه سرانه ورزشی عقب بوده و باید جبران شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ایجاد فضای همدلی را رکن مهم حل مشکلات برشمرد و تصریح کرد: باید منافع عمومی را بر منافع شخصی خود ترجیح داده و در فضای صمیمی مشکلات را حل کنیم.

گرجی از خدمات دو نماینده بابل در رفع مشکلات ورزشی شهرستان قدردانی کرد و گفت: حوزه ورزش نسبت به حوزه‌های فرهنگی دیگر برتری داشته لذا نیازمندان مدیرانی است که خود در ورزش حرفی برای گفتن و کارآمدی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر افرادی امور ورزشی شهرستان را به عهده بگیرند که مهارت لازم را نداشته باشند منجر به تصمیمات نادرستی می‌شود لذا دقت شود تا هر کسی وارد حوزه ورزش نشود و نباید کسانی که ماموریت ورزشی را دنبال نمی‌کنند وارد ورزش نشوند .

فرماندار ویژه شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده و فضای همدلی که بین مسئولان شهرستان بابل بود زمین حیدرکلا به ورزش بابل برگردانده و دغدغه مردم شهرستان بابل مرتفع شد.

گرجی از تحقق اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای زمین هفت تیر خبر داد و یادآور شد: بعد از ۱۰ سال پروژه سالن ورزشی گتاب نیز به‌زودی اتمام و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول از رئیس اداره ورزش و جوانان خواستار تشکیل گروه پنج نفره با حضور موثرترین افراد بابلی مقیم کشور برای استفاده از ظرفیت و توانمندی آنها در کمک به حوزه ورزش شهرستان شد و افزود: ضروری است نیازمندی‌های ورزشی شهرستان اولویت بندی شده و از ظرفیت این افراد استفاده شود.

وی همچنین خواستار پیگیری برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان بابل شد و ادامه داد: اماکنی که در اختیار دولت است به دستگاه خاصی تعلق ندارد بلکه این دستگاه‌های اجرایی بهره‌بردار هستند و اماکن متعلق به مردم است.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه اماکن ورزشی باید در اختیار محلات قرار گیرد، گفت: اداره ورزش و جوانان بابل طی تفاهم نامه‌ای که بین شورا و دهیاران و آموزش و پرورش منعقد می‌شود حیاط و مکان ورزشی مدارس را در اختیارمحلات برای اقدام ورزشی قرار دهند .