مرکز رشد و نوآوری جامع ساری افتتاح شد
مرکز رشد و نوآوری جامع ساری افتتاح شد
ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری جامع ساری پارک علم و فناوری مازندران با حضور استاندار مازندران افتتاح شد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، استاندار مازندران در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری جامع ساری: مازندران در حوزه توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان طی سه سال آینده به رشد و نوآوری مطلوبی در کشور دست خواهد یافت. ‎

حسینی پور با بیان اینکه ایران اسلامی با تلاش نخبگان در حوزه علمی و فناوری به رتبه علمی مطلوبی در جهان دست یافته است، خطاب به مدیران این حوزه تصریح کرد: در حمایت از شرکت های دانش بنیان باید در تمامی ادارات کل از ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان استان استفاده شود. آنچه باعث تعالی استان در بخش اقتصادی خواهد شد، ورود شرکت های دانش بنیان به همه عرصه ها و چالش های استان است.

وی با اعلام اینکه دولت بسترهای رشد و توسعه فناوری را در استان فراهم خواهد کرد، افزود: مدیران استان باید نگاه و توجه خود را به فعالان نوآوری و فناوری تغییر دهند و ملاک ارزیابی مدیران در توجه آنان به شرکت های فناور و دانش بنیان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه استارت آپ ها فضای کسب و کار های را سامان می دهند، افزود: استارتاپ ها قائل به ساختار نیستند که یکی از ویژگی های استارتاپ ها، سازمان دهی و مولد بودن آن است. ما باید فعالیت استارتاپ ها را در استان گسترش دهیم.

گفتنی است استاندار مازندران در پایان به همراه معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی از دستاوردهای برخی از شرکت های مستقر در ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری جامع ساری پارک علم و فناوری مازندران بازدید کرد.