فردا« 22بهمن» بزرگترین وظیفه و فریضه ما حضور در خیابان‌ها است/انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است
فردا« 22بهمن» بزرگترین وظیفه و فریضه ما حضور در خیابان‌ها است/انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است
امام جمعه ساری بیان کرد:[ضمن قرائت فرازی از این بیانیه]: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده... و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن‌سازی شده است، درودی از اعماق دل بر این ملت.

به گزارش ندای تجن -آیت الله محمدی لائینی با اشاره به توصیه‌ای از دعای ندبه]، گفت: امام زمان (عج) صدر و برتر از همه خلائق بوده، صاحب نیکی و تقواست، ما هم باید این ویژگی را از حضرت بیاموزیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه پنج‌شنبه ۲۵ رجب سالروز شهادت موسی بن جعفر (ع) باب الحوائج است که پیشاپیش این مناسبت را تسلیت عرض می‌کنم، ادامه داد:مقام معظم رهبری باز هم آغوش خودش را گشود و با بخشش مجرمان، عفوی پدرانه و مقتدرانه داشت، امیدواریم که کسانی که مشمول عفو قرار گرفتند نسبت به این موهبت مقام معظم رهبری شکرگزار باشند و شکرش این است که گذشته خودشان را نه تنها ادامه ندهند بلکه جبران هم بکنند.

وی بیان کرد:ایران اسلامی ما از هر جهت قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، حتی اگر رژیم منحوس پهلوی سر کار هم بود یک دهم این خدمات را انجام نمی‌داد، چون اختیاری از خود نداشت و باید منافع ایران را به آن ظالمان می‌داد نوکر و اسیر بود، اما ایران پس از انقلاب در هر زمینه‌ای رشد کرده است.

️امام جمعه ساری مطرح کرد:ایران پس از پیروزی انقلاب بسیار باسوادتر شده است، از ۳۵ درصد باسوادی به بیش از ۹۰ درصد رسید، از نظر علمی و تدین مردم علمی‌تر و دینی‌تر شدند (علیرغم القای دشمنان که مردم از دین فاصله گرفتند)، از نظر توسعه، رفاه و رشد، مردمسالاری و بها دادن به مردم و جمهوریت به مراتب مردم‌سالارتر، از نظر عزت بین المللی عزیزتر، از نظر خیررسانی خیّرتر شده‌اند.

️وی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر خوی مردم ایران بالای ۱۲۰ میلیارد تومان کمک کردند،گفت: جامعه خیرین در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است که پیش از انقلاب نبود، مردم از نظر جهادی، جهادی‌تر شدند و در حوادث ناگوار همچون کرونا جهادگران ما کمک کردند، ایران از نظر اقتدار مقتدرتر، انسان‌تر، شهادت‌طلبی بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:ملت ایران بعد از انقلاب در همه زمینه‌ها زنده شده، حیات و رشد پیدا کرده، همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است، رسیدن به اینها با زحمت، رنج، تحمل فشارها و تحریم‌ها، مصیبت‌ها، جانفشانی‌ها و اعطای ۲۳۰ هزار شهید، جانباز و آزادگان و غیره میسر شده است.

وی بیان کرد:فردا بزرگترین وظیفه و فریضه ما حضور در خیابان‌ها است، فردا ۲۲ بهمن سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب از طرف مقام معظم رهبری است.

امام جمعه ساری بیان کرد:[ضمن قرائت فرازی از این بیانیه]: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده… و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن‌سازی شده است، درودی از اعماق دل بر این ملت.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:راهپیمایی فردا یک فریضه الهی سیاسی است، در سه چهار ماهه اخیر شیطان لشکر خودش را آورده و جولان داده است، اما بسیاری از سربازان آن در زندان‌ها توبه کرده و تبدیل به لشکر امام زمان (عج) شدند، فردا بناست امام زمان (عج) لشکرش را بیاورد، ببینید که باطل السحر چه کار می‌کند، حماسه‌ای بزرگتر از راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ خلق خواهد شد ان شاءالله.

لازم به ذکر است نمازگزاران از بارش برف زمستای در استان شکرگزاری کردند.

  • منبع خبر : دفتر امام جمعه که با قدری تغییر منتشر شد