پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری
پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری
پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و محمدحسین قبادی سرپرست شهرداری ساری در پیامی فرارسیدن سال 1402 را تبریک گفتند .

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری متن این پیام بشرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبرالیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

یکی از آموزنده ترین جلوه های رستاخیز ، انقلاب بهاری و بیداری طبیعت از خواب و رخوت زمستانی است . بنابراین بهار ، تجدید حیات طبیعت و زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر وامیدارد .
به عنوان ایرانی مسلمان ، خدای بزرگ را سپاس میگوئیم که هم افتخار تمسک به ولایت نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین را داریم و هم از فرهنگ غنی ایرانی بهره مندیم . فرهنگی که بخش های مهمی از آن خصوصا در حوزه اخلاق ، با روح الهی انسان سازگار و مورد تایید اسلام و اهل بیت (ع) می باشد و آداب سال نو مثل احسان و خیرخواهی ، حسن خلق ، دور کردن بدی ها از زندگی و حرکت بسوی خوبیها ، صله رحم و کمک به همنوعان ، نمونه بارز آن است .
اینجانبان فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1402 هجری شمسی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ، بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه همشهریان شریف و وفادار ساروی و همکاران زحمتکش مان در مجموعه مدیریت شهری تبریک و شادباش عرض می نمائیم و امیدوارم سال جدید را با عمل به توصیه ها و رهنمودهای راهگشای رهبر فرزانه انقلاب ، به سالی توام با پیشرفت و موفقیت و سربلندی تبدیل کنیم و سال 1402 ، سال شکست قطعی توطئه های دشمنان و سال پیروزی های بزرگ برای ملت ما باشد .
جا دارد حلول ماه مبارک رمضان در روزهای آغازین سال جدید را نیز تبریک بگوئیم . ان شاءالله این تقارن ، با بهره بردن از فیوضات ماه ضیافت الله ، نوید بخش برکت و وسعت روزی در سال پیش رو خواهد بود .
نکته ای که باید به عرض شهروندان عزیز برسانیم این هست که شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در طول سالی که گذشت ، فعالیتهای خود را با رویکرد تقویت امید و اعتماد در شهروندان سامان داده و پی گرفتند و با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که فراروی مدیریت شهری قرار داشت ، سعی کردند به عنوان دو بازوی ( تصمیم گیری و اجرایی ) نهاد مدیریت شهری ، با تعامل منطقی و البته با دغدغه و برنامه ریزی بر مشکلات فائق آمده و در عین حال شرایط را برای گردش امور و انجام ماموریت‌های قانونی و تامین نیازهای شهر فراهم سازند که به یاری خدا و به مدد حمایت مسئولان ارشد استان و شهرستان و نمایندگان محترم و مشارکت و همراهی شهروندان فهیم ، توفیقات خوبی در این راه حاصل شد و شایسته است از همه عزیزانی که همدل و همراه با مدیران شهری بودند خصوصا از بردباری و سعه صدر مردم خوب ساری قدردانی کنیم .
ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای آحاد شهروندان عزیز مرکز استان امیدواریم در سال پیش رو با تلاش مضاعف ، سهم بیشتری در سازندگی شهر و جلب رضایت همشهریان داشته باشیم . ان شاءالله تعالی.

پرویز شعبانی محمدحسین قبادی
رئیس شورای اسلامی شهر ساری سرپرست شهرداری ساری