پیشنهاد اختصاص زمین از سوی شهرداری نوشهر برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی
پیشنهاد اختصاص زمین از سوی شهرداری نوشهر برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران پیشنهاد داد تا شهرداری نوشهر زمینی برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اختصاص دهد تا برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد.

به گزارش ندای تجن -صادق برزگر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهرستان نوشهر با اعلام اینکه از ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی تعطیلات نوروز در مازندران، ۴ نمایشگاه ملی در شهرهای آمل، نوشهر، بابلسر و نوشهر در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی نوشهر ۹۲ غرفه با حضور ۱۰۰ هنرمند و ۱۸ استان دیگر کشور امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، فرماندار نوشهر و مدیران شهرستان افتتاح شد، گفت: پیشنهاد دادیم تا شهرداری نوشهر زمینی برای راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اختصاص دهد تا برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد.

برزگر در ادامه در خصوص شعار سال مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، تصریح کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری می توان تولیدات را در استان به ویژه صنایع دستی افزایش داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه تولید این محصولات می تواند در بحث جلوگیری از تورم اثرگذار باشد، افزود: با این اقدام مازندران در حوزه صنایع دستی اثر گذاری بسیار بالایی به دست می‌آورد.

عکس داخل خبر:ایرنا

  • منبع خبر : دریافتی از روابط عمومی