جشنواره شهر برتر فرهنگی به مرحله داوری رسید
جشنواره شهر برتر فرهنگی به مرحله داوری رسید
جشنواره شهر برتر فرهنگی با هدف حمایت و ایجاد تحرک و پویایی فرهنگی شهرهای کوچکتر و کم برخوردار استان به مرحله داوری رسید و ۱۲ شهر به مرحله انتخاب برترین شهر فرهنگی مازندران راه یافتند که در آیین اختتامیه ۳ شهر برتر فرهنگی معرفی می‌شوند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی با اعلام این خبر گفت: شاخص‌ها و داشته‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان با محوریت شهرهای اقماری در اولین جشنواره برترین شهر فرهنگی مورد لحاظ و ارزیابی قرار گرفت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: دبیرخانه و هیأت انتخاب این جشنواره پس از بررسی شاخص‌های ارسالی و کمیت و کیفیت مولفه‌های فرهنگی و هنری، ۱۲ شهر را واجد شرایط برای ورود به مرحله نهایی داوری دانست.

وی بیان داشت: از این تعداد پس از بررسی و داوری نهایی و با لحاظ تمام جوانب امر،  ۳ شهر به عنوان شهر برتر فرهنگی مازندران انتخاب و در مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

جوادی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد تحرک و پویایی فرهنگی در شهرهای کوچکتر و کم برخوردار استان است.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری استانداری مازندران برگزار می‌شود و در آن به سمت و سویی خواهیم رفت که تمامی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها نسبت به رویدادهای فرهنگی و هنری و نشاط مردمی نقش موثرتری ایفا کنند