شب‌های قدر، شب سرنوشت است/روز قدس، پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ماست
شب‌های قدر، شب سرنوشت است/روز قدس، پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ماست
وقتی آحاد مردم با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل سرمی دهند، بی‌دلیل نیست، تک‌تک  مردم از آن کودک و نوزادی که در بغل مادر است تا آن پیرمرد و پیرزنی و جوان و نوجوانی که به خیابان‌ها می‌آیند با همین حضور خود اعلام می‌کنند برای حفظ امنیت کشور  که  دستاورد خون شهداست و در هیچ جای جهان‌دیده نشده و بی‌نظیر است، به دشمنان اجازه نگاه‌چپ به کشور را نمی‌دهند.

به گزارش ندای تجن – فرمانده سپاه کربلای مازندران با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام)، گفت: دوراندیشی و آینده‌نگری امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی، موجب شده است تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام‌گذاری شود.

سردار سیاوش مسلمی رمز نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز «قدس» را به دلیل زنده نگه‌داشتن فلسطین و قدس شریف اعلام کرد و افزود: در طول سال این روز  در تقویم خورشیدی در گردش است چرا که ماه رمضان در طی یک سال در فصل زمستان، در فصل بهار و.در گردش است؛ بر همین اساس روز قدس هم در تمامی فصول سال در گردش است و  امام خمینی(ره) به‌عنوان فقیهی حاذق و رهبری سیاستمدار، با اعلام این کار در پی شکستن تمامی مناسبت‌های سیاسی و مذهبی متعارفی بوده که در یک تاریخ مشخص شده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) ادامه داد: حضرت امام می‌فرمایند، (جمیع مسلمان جهان را دعوت می‌کنم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به‌عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند)

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: مشخص است شب‌های قدر، شب‌های سرنوشت است و مقدرات انسان در این شب‌ها رقم می‌خورد، در شب‌های قدر مردم با شب‌زنده‌داری و مناجات و توبه از خدا می‌خواهند تا از بندگی غیر خدا، شیاطین انس و جن رها شده و بنده مخلص خدا شوند.

سردار مسلمی با بیان اینکه در روز قدس، از آخرین روزهای شهر الله اعظم، سزاوار است تا مسلمانان جهان  تلاش کنند و از قید بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌ها در رأس آن امریکای جنایت‌کار و صهیونیسم بین‌الملل رها شوند، ادامه داد: مسلمانان می‌توانند به قدرت الهی  متصل شوند و دست جنایت‌کاران را از کشورهای مسلمان قطع کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که باید به اینکه قدس روزی آزاد خواهد شد  ایمان کامل داشته باشیم، گفت: وعده خدا حتمی است و  ما باید به خداوند باور داشته باشیم بدانیم که  رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهد رفت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه روز قدس، روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است که مستقل از دولت‌ها، انزجار خود را از رژیم کودکش کش اسرائیل اعلام کنند، افزود: با این اقدام، صهیونیست‌هایی که در حال عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه هستند تیرشان به سنگ می‌خورد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پرچمداری امامین انقلاب در حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه مردم  فلسطین و قدس شریف، انقلاب و نظام اسلامی ذره‌ای از آرمان خود در حمایت از فلسطین نه‌تنها عقب‌نشینی نکرده است، گفت: بلکه در این چند سال اخیر با شکل‌گیری جبهه  مقاومت در منطقه و الگوگیری کشورهای منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه جهان از ایران اسلامی، باعث شده در جای‌جای نقاط جهان شاهد استکبارستیزی علیه آمریکا و رژیم کودکش اسرائیل هستیم.

وی افزود: جبهه مقاومت با میدان‌داری ایران اسلامی، توانسته گروهک‌های تروریستی تکفیری، به‌ویژه داعش که ساخته‌وپرداخته آمریکا و حامیانش بوده را از بین ببرد،  آیا این جبهه نمی‌تواند فلسطین را از دست بزدل‌ترین رژیم اشغالگر نجات بدهد؟ یقیناً می‌تواند و این اتفاق به‌زودی خواهد افتاده باتوجه‌به بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، خود صهیونیست‌ها با دست خودشان فروپاشی خود را رقم خواهند زد و به همان 25 سال هم نخواهد رسید.

سردار مسلمی با بیان اینکه  روز قدس مختص به ایران نیست، روز اسلام  است، گفت: بر هر مسلمانی که محب و دلداده پیامبر (ص) است واجب است که در این روز فریاد استکبارستیزی بدهد. البته روز قدس، یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ما هم هست.

وی ادامه داد: وقتی آحاد مردم با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل سرمی دهند، بی‌دلیل نیست، تک‌تک  مردم از آن کودک و نوزادی که در بغل مادر است تا آن پیرمرد و پیرزنی و جوان و نوجوانی که به خیابان‌ها می‌آیند با همین حضور خود اعلام می‌کنند برای حفظ امنیت کشور  که  دستاورد خون شهداست و در هیچ جای جهان‌دیده نشده و بی‌نظیر است، به دشمنان اجازه نگاه‌چپ به کشور را نمی‌دهند.

  • منبع خبر : متن خام از طرف معاونت روابط عمومی ارسال شده است