انتصاب مسئول نمایندگی اداره‌کل غله‌و خدمات بازرگانی مازندران در شهرستان سوادکوه شمالی
انتصاب مسئول نمایندگی اداره‌کل غله‌و خدمات بازرگانی مازندران در شهرستان سوادکوه شمالی
طی حکمی توسط مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران مسئول نمایندگی این اداره کل در شهرستان سوادکوه شمالی مشخص شد.

به گزارش ندای تجن – براساس این حکم، رضا صادقی به عنوان سرپرست نمایندگی غله و خدمات بازرگانی مازندران در شهرستان سوادکوه شمالی منصوب شد.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در بخشی از این ابلاغ اظهار داشت: با عنایت به سوابق، تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی غله و خدمات بازرگانی این اداره کل در شهرستان سوادکوه شمالی منصوب می شوید تا حسب شرح وظایف مربوطه انجام وظیفه نمائید.

امید است با استعانت از ایزد یکتا و با جدیت، تلاش و استفاده از نظرات و پیشنهادات موثر و سازنده کارکنان و مدیران ستاد و همچنین تعامل با مدیران شهرستان و اعضای محترم کارگروه و با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود در انجام بهینه و مطلوب وظائف محوله با رعایت قوانین و مقررات موفق و موید باشید. توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی غله و خدمات بازرگانی شهرستان سوادکوه شمالی در دفتر پیرفلک فرماندار این شهرستان و با حضور نجفی معاون اداری مالی و زارع نژاد مدیر امور اداری اداره کل غله مازندران برگزار گردید.

در پایان این مراسم از خدمات ارزنده حسن یوسفی مسئول پیشین نمایندگی این شهرستان نیز تقدیر به عمل آمد.