تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد شهرداری در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری
تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد شهرداری در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه سید حسین یوسفی نائب رئیس شورا که مدیریت جلسه را بر عهده داشت در سخنانی با اشاره به روزشمار هفته شوراها گفت : امروز پنجمین روز هفته شوراها به عنوان ( شوراها و مشارکت شهروندی ) نامگذاری گردیده است […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه سید حسین یوسفی نائب رئیس شورا که مدیریت جلسه را بر عهده داشت در سخنانی با اشاره به روزشمار هفته شوراها گفت : امروز پنجمین روز هفته شوراها به عنوان ( شوراها و مشارکت شهروندی ) نامگذاری گردیده است و لازمه مشارکت ، یک ارتباط دوسویه می باشد به این معنا که مردم برای مشارکت در اداره امور شهر باید به اندازه ای به مدیران شهری خوشبین باشند که با آنها همکاری کنند .

وی تاکید کرد : تنها با عملکرد مثبت و ارائه خدمات مطلوب و تامین مطالبات بحق شهروندان میتوان امید و اعتماد را در مردم تقویت نموده و از آنها توقع مشارکت داشت بنابراین باید تلاش کنیم با ارتقاء سطح عملکرد نهاد مدیریت شهری ، سطح مشارکت مردمی را بالا ببریم .

یوسفی خاطر نشان کرد  البته همکاران ما در شورای شهر و شهرداری برای جلب رضایت شهروندان تلاش می کنند و همشهریان فهیم ما نیز با صبر و متانت و با مشارکت خوب خود ، همواره یار و یاور ما در اداره امور شهر می باشند که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم .

وی در ادامه یادآور شد : 11 اردیبهشت ؛ روز جهانی کار و کارگر بود . از همکارانم تشکر می کنم که در جمع کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری حضور یافته و از آنها قدرشناسی کردند .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطر نشان کرد : کارگران  بازوان توانمند جامعه برای حرکت به سوی رشد و شکوفایی هستند . مقام معظم رهبری می فرمایند کارگر باید احساس تکریم و احترام کند و احساس کند که قدر کار او دانسته می شود . اگر اینطور باشد ، آنوقت خستگی از کار ، بی اعتنایی به کار و همچنین بی انگیزگی در انجام کار و یا کم کاری وجود نخواهد داشت . ما در نهاد مدیریت شهری هم معتقدیم نقش کارگران یک نقش اساسی است چون عمده ی بار و زحمت خدمات رسانی به شهر و شهروندان روی دوش آنها سنگینی می کند و این موضوع قطعا مورد توجه همکاران بنده در شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد اما تاکید ما این است که توجه به کارگران باید دوچندان شود .

گفتنی است در ادامه شورا وارد دستور کار شد و پیرامون آخرین نامه ها و مصوبات کمیسیونهای تخصصی از جمله صدور مجوز دریافت تسهیلات سرمایه ای برای شهرداری تصمیم گیری نمود .