استاندار مازندران به نهادهای متولی دستور داد تنها برای افراد بومی استان مجوز ساخت صادر کنند/تامین سوخت کشاورزان در فصل زراعی جاری، مطالبه مردمی از دولت
استاندار مازندران به نهادهای متولی دستور داد تنها برای افراد بومی استان مجوز ساخت صادر کنند/تامین سوخت کشاورزان در فصل زراعی جاری، مطالبه مردمی از دولت
در راستای کمک به روستاییان و کشاورزان، استاندار مازندران به نهادهای متولی دستور داد به جز خوش نشین‌ها و ساخت و ساز گران برای افراد بومی منطقه مجوز صادر کنند.

به گزارش ندای تجن ، حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در همایش روز شوراهای استان که روز پنجشنبه در مجتمع اکسین محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: قصد صحبت و سخنرانی ندارم اما وظیفه خویش دانستم از مجموعه تلاش ها و اقدامات خوب استاندار مازندران برای توسعه استان و در جهت جلب رضایت مردم تقدیر کنم.

 وی افزود: اگر استاندار را نمی شناختم ، اگر از روحیات ایشان خبر نداشتم لیستی از انتظارات و مشکلات منطقه را بیان می کردم اما چون می دانم ایشان به عمق مشکلات استان و شهرستان اشرافیت داشته و پیگیر هستند طرح مشکلات را جایز نمی دانم.

جباری بیان داشت : مشکلات استان زیاد است و منابع کم اما استاندار مازندران با همین مقدورات کم پاسخگوی مشکلات در حد توان بوده و برای جلب رضایت مردم کم نمی گذارد.

وی از ابتکار سید محمود حسینی پور برای حل یکی از اساسی ترین مشکلات کشاورزان و روستائیان خبر داد و گفت: عمده مراجعات به دفتر بنده از سوی افرادی است که از بضاعت مالی خوب برای خرید خانه برخوردار نیستند و بر این اساس تمایل دارند در قطعه زمینی که در روستاها به آنها به ارث رسیده است خانه بسازند اما به دلیل نبودن زمین در بافت روستایی و خارج بافت بودن بعد از ساخت درگیر کمیسیون 99 و 100 شده و بعضا برای آنها حکم تخریب صادر می شود.

جباری افزود: بر این اساس در راستای کمک به روستاییان و کشاورزان، استاندار مازندران به نهادهای متولی دستور داد به جز خوش نشین‌ها و ساخت و ساز گران برای افراد بومی منطقه مجوز صادر کنند.

وی عملیاتی شدن اجرای این طرح را اقدام بزرگ استاندار مازندران در جهت خدمت به روستائیان برشمرد.

 امام جمعه محمودآباد تامین سوخت کشاورزان در فصل زراعی جاری را یکی از مطالبات جدی خویش از استاندار مازندران برشمرد و گفت : انتظار داریم استاندار مازندران دستورات جدی برای تامین سوخت کشاورزان را صادر کرده تا کشاورزان در این فصل دغدغه‌ای برای تامین سوخت نداشته باشند.

  • منبع خبر : مهیار کاردر