تجلیل از 10روابط عمومی برتر شهرستان سوادکوه
تجلیل از 10روابط عمومی برتر شهرستان سوادکوه

به گزارش ندای تجن- رئیس شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه،در نخستین جلسه رسمی بعد از انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه که عصر پنج شنبه در محل سالن زنده یاد استاد رحمت الله حسن پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد، گفت: دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای […]

به گزارش ندای تجن- رئیس شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه،در نخستین جلسه رسمی بعد از انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه که عصر پنج شنبه در محل سالن زنده یاد استاد رحمت الله حسن پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد، گفت: دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد و در این حوزه نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شرکت‌های تولیدی و نهاد‌های حاکمیتی مهم و تاثیرگذار است.

محمد علیزاده، افزود: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی، روابط عمومی‌ها در عرصه مقابله با هدف‌های دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تشکر از فرمانداری شهرستان در راستای حمایت از واحد روابط عمومی در ادارات، گفت: تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تحقق مطالبات آنان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حمایت ویژه ای از روابط عمومی‌ها برای تقویت آن داشته باشند.

علیزاده با تاکید بر برنامه‌های نو برای روابط عمومی‌های شرکت‌های فعال در شهرستان اظهار کرد: برای شرکت‌های تولیدی شهرستان روابط عمومی مدرن پایگاهی برای شنیدن اعتبار آن در دنیای کسب و کارهاست و ما چه به عنوان صاحب اعتبار و چه به عنوان مخاطب آن با هم در مسیر مشترکی قرار داریم و این مسیر مشترک ابعاد گوناگونی دارد.

*اهمیت جایگاه روابط عمومی

وی با توجه به تغییر نگاه مردم در حوزه اطلاع‌رسانی از حالت سنتی به حالت مدرن و جدید، افزود : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شد که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است و روابط عمومی مدون و برنامه ریزی‌شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و نیز مدیران و مردم مسؤولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان و مردم دارند پ به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و نمایش اقدامات آن مجموعه اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و برنامه های موثری در این حوزه مدنظر شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه است.

*انتخاب ۱۰ روابط عمومی برتر سوادکوه

علیزاده با توجه به فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان و معاونت محترم سیاسی ایشان و تاکید بر تجلیل از روابط عمومی های پویا و فعال عنوان کرد: با توجه به مشخص‌شدن کمیته ها و با هماهنگی‌های انجام‌شده کمیته ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص از امروز کار خود را آغاز و تا تاریخ 21 اردیبهشت مدیران دستگاه های اداری ، سازمان‌ها‌، نهادها و شرکت‌های شهرستان بر اساس نامه فرماندار برای ارائه گزارش عملکرد بر اساس شاخص های 18 گانه مشخص شده از سوی کمیته و ابلاغ به مجموعه‌ها زمان دارند تا به دبیرخانه این کمیته ارسال و اعضای این کمیته که متشکل از عمران اکبرنژاد رئیس کمیته، و اعضای کمیته شامل رضا فرجی رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سوادکوه، علیرضا ذاکری نماینده فرماندار شهرستان، حجت الاسلام محسن قبادیان مدیر بسیج رسانه و نماینده خبرنگاران شهرستان، سیدسجاد نبوی نماینده شورای روابط عمومی، احسان ایمانی بازرس شورای روابط عمومی هستند و نفرات برتر از مقام اول تا مقام دهم از بین مجموعه‌هایی که عملکرد خود را ارسال کردند انتخاب و این افراد به فرماندار شهرستان معرفی و در روز همایش 27 اردیبهشت که توسط فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود تجلیل می شوند.

در این جلسه رئیس شورای روابط عمومی، افزود: آموزش مدیران روابط عمومی و مدیران دستگاه های اجرایی ، سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی وشرکت های تولیدی در شهرستان و فعالیت مستقل هر دستگاه در فضای مجازی داخلی از مصوبات جلسه اول شورا بوده است.

در پایان جلسه محمد علیزاده رئیس شورای روابط عمومی شهرستان ضمن اعلام وظایف کمیته‌های هشت‌گانه شورای روابط عمومی سوادکوه اضافه کرد : به حول و قوه الهی و با همراهی شهدا انشالله شروع کار روابط عمومی‌های انقلابی در سطح شهرستان آغاز و افراد ذیل را به عنوان مسئولین کمیته‌ها منصوب نمود.

میثم فولادی از اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور به عنوان مسئول کمیته پژوهش ، نوآوری و افکار سنجی. ابوالفضل ذاکری از اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان سوادکوه – زیراب ، به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغات. فرزام آبراهه از اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی شهرداری شهر زیراب ، به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی. عمران اکبرنژاد ناظر شورای روابط عمومی و روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی ، به عنوان مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص. احسان ایمانی بازرس شورای روابط عمومی و روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی ، به عنوان مسئول کمیته آموزش. عادل بزرگپور از اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و امور اعضاء. سید سجاد نبوی از اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، به عنوان مسئول کمیته امور استانی و ملی. علی اکبر فلاح نائب رئیس شورای روابط عمومی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، به عنوان مسئول کمیته هماهنگی و جلسات. ضمناً علیرضا ذاکری مسئول روابط عمومی فرمانداری بر اساس اساسنامه شورای روابط عمومی ، به عنوان دبیر شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه است.