لزوم پاسخگویی 2شرکت آب منطقه‌ای و آبفای شهری مازندران نسبت به بی‌توجهی به قطعی آب منطقه بلوار سلیم بهرام ساری
لزوم پاسخگویی 2شرکت آب منطقه‌ای و آبفای شهری مازندران نسبت به بی‌توجهی به قطعی آب منطقه بلوار سلیم بهرام ساری
لازم است شرکت آب منطقه ای استان نسبت به عدم اطلاع رسانی به موقع درباره مشکل قطعی آب و شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به دلیل عدم ارسال تانکر آبرسان نسبت به پاسخگویی این سهل انگاری اقدام کنند.

به گزارش ندای تجن- دیروز غروب مردم منطقه بلوار سلیم بهرامی ساری چند ساعتی به دلیل قطعی آب دچار مشکل شدند.

براساس این گزارش دیروز کاملا ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، آب منطقه بلوار سلیم بهرامی ساری قطع شد و مردم منطقه که از این اتفاق اطلاع نداشتند دچار مشکل شدند.

وقتی مردم با شماره 122تماس گرفتند تا علت قطعی آب را جویا شوند متاسفانه به دلیل حجم تماس ها همواره این شماره اشغال بود و بسیاری از مردم برای تامین آب خوردن مجبور شدند تا مسافتی را پیاده روی کنند و از کوچه های بالادست آب تهیه کنند.

براساس این گزارش، دیشب آب منطقه با فشار کم وصل شد اما باز هم هیچگونه اطلاع رسانی درباره موضوع انجام نشد.

امروز صبح تازه متوجه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان درباره علت قطعی آب شدیم .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران دلیل کمبود آب شرب ناشی از انجام عملیات فنی در تصفیه خانه آب سلیم بهرام ساری اعلام کرد و گفت:از مشترکین محترم شهر ساری عذرخواهی می کنیم

به گفته واحد روابط عمومی تعمیرات با تلاش همکاران آب منطقه ای مازندران به اجرا درآمد، ساکنان این شهردر برخی از نقاط با افت فشار و قطع آب مواجه شدند. ضمن عذرخواهی از مردم عزیز شهر ساری، از صبوری و همراهی مشترکین محترم قدردانی می کنیم.

به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، انجام عملیات هواگیری منجر به کاهش میزان دبی آب استحصالی از تصفیه خانه آب سلیم بهرام و درپی آن افت فشار و قطع آب در برخی از نواحی شهر ساری شده است که با تلاش همکاران آب منطقه ای و آب وفاضلاب استان، عصر روز جمعه این عملیات به اتمام رسید.

با توجه به کاهش میزان دبی آب تصفیه خانه سلیم بهرام و افت ذخایر مخازن آب شهرساری، ضمن قدردانی از صبوری مشترکین، از شهروندان تقاضا داریم تا زمان آبگیری کامل مخازن ذخیره ، مدیریت مصرف آب را در کارهای روزانه خود اعمال نمایند.

همچنین تانکرسیار آبرسان در صورت تماس با شماره های 122 و 33366404 آماده تامین آب شرب ساکنان در این شهر می باشد.

به گزارش ندای تجن- با توجه به اینکه نگارنده خودش از اهالی این منطقه است هیچ گونه تانکر آبرسانی در منطقه مشاهده نشد و متاسفانه به دلیل اشغال شماره 122هیچ گونه پاسخگویی هم به مردم انجام نشد.

ما با مدیر روابط عمومی شرکت آبفای مازندران جناب آقای آذرمنش نیز تماس گرفتیم که ایشان گفتند با شماره 122تماس بگیرید.

لازم است شرکت آب منطقه ای استان نسبت به عدم اطلاع رسانی به موقع درباره مشکل قطعی آب و شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به دلیل عدم ارسال تانکر آبرسان به این منطقه نسبت به پاسخگویی این سهل انگاری اقدام کنند.

پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن آمادگی خود را برای انتشار دلایل بی توجهی این دو شرکت اعلام می کند و پیگیری لازم و قانونی درباره این موضوع را انجام می دهد.