نام هلال‌احمر سرشار از امید و امداد است
نام هلال‌احمر سرشار از امید و امداد است
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، با صدور پیامی؛ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت و از این جمعیت تلاشگر بخاطر ارائه خدمات انسانی ارزشمند قدردانی نمود. ‎


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران در پیام استاندار مازندران آمده است:
نام هلال احمر سرشار از امید و امداد است زیرا این جمعیت بزرگ و گسترده با والاترین روحیه و حضور مشفقانه و دلگرم کننده و نجات بخش در عرصه ها و صحنه های مختلف امداد و نجات، کارنامه ای درخشان بر دفتر زرین نوعدوستی حک کرده است.
این نهاد اجتماعی که اعضای آن داوطلبانه و برای مدد رساندن به همنوع و جامعه ای که در آن و برای آن می زیند، فعالیت می کنند، نهادی جهانی و فراگیر است که خدمات خود را فراتر از نژاد، قومیت، دین و دسته بندی های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و … به آحاد مردم دردمند و آسیب دیده از بحران ها و حوادث و جوامع نیازمند ارایه می نماید و مصداق بارز اقدامات بشر دوستانه است که ریشه در تعالیم والای الهی و اخلاقی و آموزه های انبیاء و اولیاء و مبشران نیک خواهی و دین مبین اسلام دارد.
جمعیت هلال احمر که در حوادثی نظیر سیل، زلزله و … با حضور داوطلبانه در میدان و مرکز بحران، لحظه های نا امیدی را به پرچم سفید روشنایی و امید پیوند می زند، در مقابله با بیماری کرونا نیز چونان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه؛ با ارایه خدمات بسیار ارزشمند، زمینه را برای مدیریت آسان تر این بحران و عبور از اوج شیوع کرونا ویروس به روزهای امید بخش فراهم کرد که جا دارد از آحاد این عزیزان در سراسر کشور بویژه جمعیت گسترده هلال احمر استان مازندران قدردانی و تشکر نمایم.
این آزمون دشوار به ما آموخت که فقط در سایه همگرایی، وحدت و هم افزایی می توان بر سخت ترین و پیچیده ترین مشکلات فائق آمد و مسیر روشن آینده را در کنار هم آسان تر پیمود.
اینجانب روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به مجموعه جمعیت گسترده و تلاشگر هلال احمر مازندران تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند بزرگ، برای این عزیزان، عزت، عافیت و تداوم خدمت گزاری به مردم و جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مسالت دارم.