بخشدار جدید رودپی شمالی آمد
بخشدار جدید رودپی شمالی آمد
مراسم تکریم و معارفه بخشدار رودپی شمالی با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده امام جمعه فرح آباد، ستاری مشاور اجرایی فرماندار شهرستان ساری، بریمانی بخشدار جدید رودپی شمالی، محمودی بخشدار سابق رودپی شمالی، رحمانی رییس شورای بخش رودپی شمالی، شهردار و اعضای شورای های شهر فرح آباد و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد. ‎

به گزارش ندای تجن ، محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران در مراسم تکریم و معارفه بخشدار رودپی شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و ۱۱۰ شهید بخش رودپی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی یک تکلیف و امانت است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری باید در جهت تحقق الگوی ایرانی-اسلامی در هر بخش متناسب با پتانسیل های موجود برنامه‌ریزی نموده و با اتکا به پشتوانه مردمی گام برداریم افزود: مردم سالاری در نظام اسلامی، مردم سالاری دینی است و  سیاستِ دولت خدمتگزار سیزدهم و تاکیدات و دستورات استاندار محترم استان بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت توسعه و بالندگی همه جانبه، نقشه راه و الگو ما در شهرستان ساری است.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش رودپی شمالی دارای ظرفیت های عظیم تاریخی، گردشگری، کشاورزی و تفریحی است که خود نوید بخش نقش اساسی و استراتژیک آن در پویایی شهرستان می باشد افزود: همدلی، همشنوی و همراهی علما، بزرگان، نخبگان و پیشکسوتان در کنار وحدت نظر مسئولان در جهت شکوفایی هرچه بهتر این منطقه تاثیرگذار و موثر خواهد بود.

محمدعلی نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، آرمان ها و فرامین امام شهدا(ره) و راهبری و بیانات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) رسیدن به هر مقامی تابع صلاحیت هاست و فاصله انداختن بین فقیر و غنی و امتیاز دادن به یک قشر خاص با نظام اسلامی سازگار نیست اظهار کرد: دولت فراجناحی و مردمی سیزدهم بدنبال زوالِ صندلی سالاری و تبیین اصلِ شایسته سالاری است.  

وی در ادامه را اشاره به آخرین وضعیت پروژه ها در بخش رودپی شمالی افزود: عملیات اجرایی احداث پل فرح آباد (پل ارتباطی بخش رودپی شمالی شهرستان ساری با بخش گوهرباران شهرستان میاندورود) در دست اقدام است. همچنین استفاده از ظرفیت گردشگری در سواحل و لایروبی آبندان های موجود جهت کشاورزی پایدار از مجموعه اقدامات در حال انجام ما در این بخش می باشد.

فرماندار مرکز استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمودی بخشدار سابق رودپی شمالی ایشان را فردی متعهد، دلسوز و دارای تجارب ارزنده خواند و تصریح کرد: فضای صمیمی کاری و اتحادی که در این بخش حاکم است فرصت مناسبی برای رساندن رودپی شمالی به جایگاه اصلی و حقیقی خودش است.

در پایان هوشمند بریمانی به عنوان سرپرست بخشداری رودپی شمالی معرفی شد.

  • منبع خبر : خبر و عکس:فرمانداری ساری