بازدید مسئولین کشوری به همراه استاندار مازندران از نمایشگاه اکسپو 2023
بازدید مسئولین کشوری به همراه استاندار مازندران از نمایشگاه اکسپو 2023

به گزارش ندای تجن- پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو 2023 از روز یکشنبه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و تا بیستم اردیبهشت با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از ۶۰ کشور برپاست. براساس این گزارش محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی وزیر کشور به […]

به گزارش ندای تجن- پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو 2023 از روز یکشنبه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و تا بیستم اردیبهشت با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از ۶۰ کشور برپاست.

براساس این گزارش محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی وزیر کشور به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در روز دوشنبه از غرفه های مستقر در نمایشگاه بازدید کردند.

احمد وحیدی و محمد مخبر عصر دوشنبه با بازدید از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور در استان‌ها را از نزدیک مورد رصد و ارزیابی قرار دادند.

کلیپ این بازدید را مشاهده کنید

لازم به ذکر است کشورهای امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه و چین از جمله شرکت کنندگان در این رویداد هستند که در ۱۲ بخش از جمله صنعت، پزشکی لوازم خانگی، مواد غذایی، پتروشیمی توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند.

  • منبع خبر : دریافتی