اختتامیه کاتی ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود
اختتامیه کاتی ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود
اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران "کاتی" ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی از اتمام بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران “کاتی” خبر داد و تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: ارسال آثار در این جشنواره از طریق سایت katty.ir انجام شد؛ که تعداد ۲هزار و 354 نفر در ۱۲ رشته ثبت نام و آثار خود را ارسال کردند.

جوادی با بیان اینکه رشته‌های این جشنواره شامل، اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و نگارگری)‌، نقالی، هنرهای نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی بود، افزود: تعداد ۱۵۲ اثر پس از بررسی هیأت انتخاب و داوران به مرحله نهایی رسید.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره قرار است با حضور جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان، مسئولان، میهمانان و عموم علاقه‌مندان با اجرای چهره‌های برتر و برگزیدگان رشته‌های مختلف ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در ساری، سالن همایش‌های دنیای آرزو برگزار شود.